Witamy ! |
---|
|
Balkandriver napisał(a):Chodzi Ci pewnie o zatkanie rury po haku.
Kup w sklepie meblowym lub metalowym zaślepkę plastikową o odpowiedniej średnicy, zastrzyknij oleju przed zaczopowaniem i będzie zabezpieczone.
BALKANDRIVER
ADAM SP3WXO napisał(a):I dłuuuuugo będziesz go potem wyjmował
ArekV napisał(a):Witam
Mam zamiar założyć do mojej Frotki hak, którego oryginalnie nie miała.
Stąd pytanie jakie procedury trzeba przejść przy jego zakładaniu i co jest bardziej opłacalne - kupić oryginalną używkę (ok 200zł) czy też nowy (400zł<). Jak jest później z rejestracją takiego używanego haka? Jak rozumiem z nowym hakiem posiadającym homologacje nie ma problemu - diagnosta - wydział komunikacji i wszystko, a jak jest po kupnie używanego?
Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość