Tłumaczenie wygląda jakoś tak (proszę o wybaczenie ewentualnych niedoskonałosci, ale nie jestem zawodowym anglistą)
11 Komponenty ogrzewania/wentylacji
Demontaż i montaż
Sterowanie ogrzewania/wentylacji Demontaż
1 Rozłącz przewód ujemny akumulatora
2 Zdejmij panel ozdobny pod deską rozdzielczą
po stronie kierowcy i, jeśli zamontowano, po
stronie pasażera.
3 W modelach po 1997 roku, zdejmij osłonę zegarów jak opisano w rozdziale 13.
4 Ustaw dźwignie sterowania ogrzewaniem/wentylacją w następujących pozycjach:
a)Wybór nawiewu powietrza na twarz (dźwignia całkowicie w lewo)
b)Dźwignia temperatury na zimno (dźwignia całkowicie w lewo)
c)Dźwignia wyboru źródła powietrza na recyrkulację
(dźwignia całkowicie w lewo
5 Pod deską rozdzielczą, znajdź linki sterujące I ich zamocowanie w zespole nagrzewnicy.
linka wyboru nawiewu powietrza jest po stronie kierowcy na zespole nagrzewnicy, linka temperatury jest na przedzie nagrzewnicy,
linka źródła powietrza jest na obudowie wentylatora po stronie pasażera (zobacz rysunki).
6 Mając zlokalizowane linki, zanotuj pozycje połączeń sterujących (dźwigni) względem nagrzewnicy i obudowy wentylatora oraz względem części sterującej jak opisano powyżej. Przesuń dźwignie sterujące przez ich zakres ruchu, jednocześnie, w tym samym czasie, notując kierunek przesuwania się połączeń (dźwigni) na nagrzewnicy i obudowie wentylatora.
Przesuń dźwignie z powrotem do pozycji opisanej powyżej i naszkicuj, lub odpowiednio zaznacz położenia dźwigni. To umożliwi prawidłowe podłączenie linek w czasie ponownego montażu. Ostatecznie zaznacz pozycję wszystkich trzech pancerzy w ich klipach zabezpieczających.
7 Używając małego śrubokręta, zwolnij
Pancerze z klipsów zabezpieczających, i
odłącz końcówki linek z gniazd na
dźwigniach.
8 Ostrożnie ściągnij gałki z dźwigni sterowania nagrzewaniem/wentylacją.
9 Włóż mały śrubokręt lub cienkie ostrze między maskownicę i obudowę panelu sterującego i ostrożnie zwolnij zatrzaski maskownicy. Zdejmij maskownicę z panelu sterującego.
10 Odkręć cztery śruby panelu sterującego
I wyjmij panel z jego miejsca w desce rozdzielczej. Rozłącz wielozłącze (kostkę) wyłącznika wentylatora i wyjmij panel sterujący
Zwróc uwagę, że to opis do anglika, i strona kierowcy jest gdzieś indziej niz u nas
Nie bardzo widzę cel zdejmowania zegarów, ale tak było napisane...
Jeżeli potrzebujesz wiecej (np pdfy ze zdjęciami) podeślij mi na priva swój email
Pozdrawiam.