adam-wwy napisał(a):
Można odpalić z gazu sekwencję i np. w Octavii mam ustawiony rozruch z LPG o ile temperatura parownika jest powyżej 30st., ale odpalanie na mrozie sekwencji nie wchodzi w grę bo długo ona nie podziała... We Fronterze odpalałem na benzynie i po chwili przerzucał się na LPG (był zwarty czujnik temperatury parownika) i po miesiącu chłodu padły wtryski od gazu. Zrobiłem tą sekwencję jak należy i jeździ, ale benzyny ubywa na rozruch i to sporo.
Ale jak dużo tej benzyny ubywa i dlaczego "sporo"? Mam sekwencję z 2.0i i przy tem. zewnętrznej ok 0 stopni przełącza się na LPG po przejechaniu ok. 500-600m... U mnie ubywa benzyny symbolicznie.
adam-wwy napisał(a): Mając 8 zaworowy silnik z metalowym kolektorem ssącym nie zamontowałbym sekwencji, w innym przypadku raczej tak.
A dlaczego nie sekwencja ? Prócz nieco wyższej ceny sekwencja ma same zalety, a dobrze wyregulowana powinna dać też ciut mniejsze zużycie paliwa...
pzdr Nix