Strona 59 z 62

Re: SPALANIE

PostNapisane: 07 lis 2018 20:27:52
przez tupek
JJKILLER napisał(a):
nightman napisał(a):Taaaa, tylko złap przy 120km/h boczny wiatr frota po lifcie a płaskaczem.

Pięknie to widać jak się leci jakąś "A", albo "S" i przy bocznym, dosyć silnym wietrze wyjedzie się zza ekranów. Mnie już raz prawie przepchnęło na lewy pas, nie było to przyjemne wrażenie. :?

Jeździ się w wietrzne dni jak ciężarówką. :D
A tiry mogą tylko 90 pędzić bo dalej odcina paliwo.
Chyba że jakiś szofer na magnesie grzeje.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 13 lis 2018 15:46:12
przez nightman
JJKILLER napisał(a):Pięknie to widać jak się leci jakąś "A", albo "S" i przy bocznym, dosyć silnym wietrze wyjedzie się zza ekranów. Mnie już raz prawie przepchnęło na lewy pas, nie było to przyjemne wrażenie. :?

Fronterą? Plaskaczem to mnie ciskało to tu to tam, ale frota trzyma się jak zamurowana. Może koleiny ją tak trzymają w osi :evil2:

Re: SPALANIE

PostNapisane: 13 lis 2018 17:08:30
przez Semir
Ja we frocie też nie odczuwałem bocznego wiatru tak jak np w Tico.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 14 lis 2018 01:14:57
przez JJKILLER
Może za wolno jeździcie :grin:
Teraz jeżdżę Laguną, i jeszcze mnie nie zdmuchnęło, ale Frotką kilka razy pobujało.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 14 lis 2018 07:20:22
przez Semir
Teraz jeżdżę frotka dużo wolnej.
Jednak jak miałem srebrna to
osiągałem spore prędkości

Re: SPALANIE

PostNapisane: 14 lis 2018 17:13:27
przez tupek
Frotę trzyma wiatr czołowy i boczny też się odczuwa.
Gdy wieje mocny boczny wiatr , po kierownicy widać jak się kontruje aby trzymać kierunek jazdy.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 15 lis 2018 01:39:22
przez JJKILLER
Semir, śmieję się, ale porównaj powierzchnię boczną frotki, a płaskiego. Frotka ma opływowość cegły felcowej :mrgreen: więc i boczny wiatr ma w co dmuchać, to że sporo waży to na plus, bo przy takiej powierzchni, i wadze płaskiego to woziło by frotką od pobocza do pobocza.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 15 lis 2018 07:10:49
przez Semir
Widocznie mam szczęście.
Nie odczuwam problemów bocznego wiatru
we frocie.

Jak to się kiedyś zmieni to dam znać.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 17 lis 2018 23:28:35
przez tupek
Semir napisał(a):Widocznie mam szczęście.
Nie odczuwam problemów bocznego wiatru
we frocie.

Jak to się kiedyś zmieni to dam znać.

Może nie z tego boku wieje na frotę :D

Re: SPALANIE

PostNapisane: 18 lis 2018 08:23:54
przez Semir
Może nie przyglądałem się. :mrgreen:

Re: SPALANIE

PostNapisane: 18 lis 2018 10:03:35
przez przemekcrx
W mojej jest odczuwalny boczny wiatr ,zwłaszcza podmuchy za budynku ...
Możliwe że to przez BL i duże koła.. Już nie pamiętam jak było na serii :mrgreen:

Re: SPALANIE

PostNapisane: 18 lis 2018 17:48:49
przez Łukasz12502
zgodzę się z wami.a w serii też mocny wiatr jest odczuwalny.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 20 lis 2018 16:57:24
przez mazurkas007
W mojej zrobiłem pierwsze 2.000km i spalanie wyszło na poziomie 10,431 ltr/100km.
Dwa razy w tygodniu trasa przelotowa 200km w jedną stronę. Prędkość do 100km/h na zwykłej drodze i do 110km/h na kawału obwodnicy około 40km.
Reszta grzecznie sznurkiem 90-95km/h.
Codziennie do pracy 5km i 5 km do domu.
Tak, że ten-tego, to wygląda. Myślę, że bardzo dobry wynik.
Dodam jeszcze, że płyny ustrojowe po tym dystansie i olej poziom co do milimetra, nic nie ubywa i nie przybywa.
Się udało z zakupem :thx:
Opony zimowe 245/75/16 Cooper Discoverer M+S

Re: SPALANIE

PostNapisane: 20 lis 2018 16:59:47
przez Semir
To gratulacje. :1:
Byle tak dalej.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 21 lis 2018 08:50:54
przez Lazybones
Nie wierzę, czy to w ogóle możliwe? :shock:

Muszę spróbować pojeździć łagodniej... Bo 20l to rzeczywiście dużo i gdy tylko komuś powiem o moim spalaniu to każdy się za głowę łapie "ŁOLABOGA TOŻ TO DROŻSZE NIŻ UTRZYMANIE KOBITY"

Re: SPALANIE

PostNapisane: 21 lis 2018 09:40:49
przez Semir
Kolega tu pisze o silniku 2,2i bez LPG. Spalanie benzyny.
3,2 oscyluje w granicy 20 l/100.
Jak pisałem moja na trasie przy spokojnej jeździe
100-110 km/h spala 18,5 litra.
Jak bym miał normalne koła było by mniej.
Na mniejszych kołach było 14,5 litra.

Zawsze jest coś za coś.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 21 lis 2018 10:27:53
przez tupek
Najlepiej abyśmy założyli że 3.2 v6 spala 20l, a wszystko poniżej to oszczędności i trzeba się nimi cieszyć. :D
Jak spala za mało to znaczy że jej możliwości nie są wykorzystywane w pełni. :)

Re: SPALANIE

PostNapisane: 21 lis 2018 15:12:48
przez Lazybones
Faktycznie myślałem że gościu pisze o 3.2... :niewiem:

No, to mam spalanie w normie :D

Spotkałem się z twierdzeniem, że gdybym założył instalację BRC to palił by mniej - możecie coś powiedzieć na ten temat?

Miałem następujący wybór przy zakładaniu gazu:
A.C Stag 300 + wtryskiwacze A.C. W-01 + reduktor A.C. r-01-koszt 3200 zł

A.C Stag 300 + wtryskiwacze A.C. W-02 + reduktor A.C. r-01-koszt 3400 zł

A.C Stag 300 + wtryskiwacze BARRACUDA + reduktor A.C. r-01-koszt 3600 ZŁ

lub BRC "włoska instalacja" 4500 zł

Wybrałem opcję trzecią, za 3600zł z wtryskami BARRACUDA. Ale znajomy mi teraz pierdzieli że "byś miał BRC to by palił mniej!" Myślicie, że coś w tym jest?

Re: SPALANIE

PostNapisane: 21 lis 2018 15:33:41
przez Semir
Jak dla mnie BRC to większe problemy
i trudniej od dobry serwis.

Re: SPALANIE

PostNapisane: 21 lis 2018 15:45:01
przez jrzeuski
Stag i BRC to sekwencje. Wtryskiwacze, reduktor i reszta te same pasują do obu. Spalanie jest kwestią konfiguracji map a tu możliwości w obu sterownikach zależą od ich wersji i umiejętności instalatora. Jak ktoś gada, że BRC bedzie palić mniej, to znaczy, że tylko z tą instalacją umie sobie radzić a reszty nie ogarnia lub mu nie wolno. BRC ma sieć warsztatów patronackich (takie ASO) i bardzo dba, żeby na boku nie robiły konkurencyjnych instalacji ani nikt nie montował BRC bez namaszczenia producenta (stąd i cena).