Witamy ! |
---|
|
Fazi CO TY PISZESZ???? Jakie tłoki? Nie mieszaj chłopakom w głowach!Fazi napisał(a):- silnik zimny, olej gęsty - "uszczelnia" tłoki i wskazanie jest duże.
ze wzrostem temepratury, olej się rozgrzewa i staje się rzadszy, przez co mniej uszczelnia tłoki no i ciśnienie oleju spada.
Tak. Nie chcę Cię martwić, po opisie widać, że pomóc może jedynie szlif wału i nowe panewki. Zrób jeszcze pomiar ciśnienia podpinając w miejsce czujnika jakiś manometr. Wtedy będzie to bardziej wiarygodne. Głowa do góry zawsze może być gorzejtumek napisał(a):Czy jeszcze oprócz kół zużywa sie sam korpus pompy ?
Janek 44 napisał(a):Fazi CO TY PISZESZ???? Jakie tłoki? Nie mieszaj chłopakom w głowach!
Janek 44 napisał(a):Nie chcę Cię martwić, po opisie widać, że pomóc może jedynie szlif wału i nowe panewki.
Zwalony czujnik? Możliwe. Tylko tam w ukł. są chyba dwa czujniki, oba wysiadły jednocześnie? Dziwne.nightman napisał(a):Jakie masz ciśnienie po pomiarze manometrem? Może po prostu masz zwalony czujnik.
Dziwne. Powinne być dwa,jeden na wskaźnik, drugi na kontrolkę. Ale może rozwiązali to inaczej.tumek napisał(a):Czujnik jest jeden, chyba:)
Zastanów się, wyjdzie może i taniej, tylko masz pewność, że kupujesz dobry?tumek napisał(a):Jednak powoli rozważam wymianę motoru bo remont to raczej zbyt drogi interes, a tak to i części zamienne zostaną
Nie. Takich ,,wynalazków" nie radzę stosować, są inne.tumek napisał(a):a o tym sposobie to czyżby substancja „ klejąco-zatykająca” marki „........doktor” ???
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości