przez cinek1983059 » 11 sie 2018 14:05:30
Robo8x8 napisał(a):Panowie jak zablokować wal i jaki moment dać na śrubę nie mam kątomierza
na dynamometrycznym. Wystarczy dać 5bieg hamulec i kręcić.
-- Dodano 20 sty 2018 13:30:21 --
Robo8x8 napisał(a):Panowie jak zablokować wal i jaki moment dać na śrubę nie mam kątomierza
na dynamometrycznym. Wystarczy dać 5bieg hamulec i kręcić.
Mowa o zakręceniu śruby
informacja dla potomnych co by już przestać wałkować temat 2.0 bo już żal się robi, śrubę wału dokręca się do momentu aż ci w łokciu nie strzeli, wał blokujesz wbijając 5 bieg i hamulec na max, znaki: na wałku godzina 12, na wale godz. 6 jeżeli nie ma na wale to wykręcasz pierwszą lub czwartą świece ustawiasz tłok w GMP (górny martwy punkt czyli martwy punkt tłoka podczas przejścia góra dół)mam nadzieje że jasno i klarownie to opisałem

3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch
EKIPA ŚLĄSKA