Lazybones napisał(a):Sprawa obecnie wygląda tak że jeżdżę na PB i po wymianie świec na bosha nie pali się check. Na piątek jestem umówiony z gazownikiem na regulacje, mam do niego jakieś 40km to na drogę odpalę gaz i prawdopodobnie check się zapali. Mam nową instalację (w październiku zakładany) A.C Stag 300 + wtryskiwacze BARRACUDA + reduktor A.C. r-01, kosztowało mnie to 3600zł.
Też mam taki zestaw ,tylko wtryski valtek 1 Ohm. Wszystko sam montowałem i sam ustawiam.
Pierwsza rzecz to jakiej średnicy są dysze i ciśnienie na reduktorze (da się ciśnieniem regulować średnicę dysz aby oszukać program ale po mapie będzie widać)
Zobacz jak wygląda praca mojej froty na lpg, jeszcze przed ustawieniem jej na drodze (podczas jazdy podciąga się wykres lpg -zielona linia, na wykres benzyny - niebieska linia).
https://www.youtube.com/watch?v=hLH6k2XrjgIBo przy testowaniu przy takiej mapie jak na filmie, podczas nagłego przyśpieszania wywalało błędy sond.
Zainwestuj w przewód do lpg i samemu ogarniaj sytuacje.
Lazybones napisał(a):Tupek, warte sprawdzenia. Bo przy dojeździe do świateł obroty falują, ale tylko na rozgrzanym silniku. Wymieniałeś wtedy pompę wody czy po prostu uszczelka nowa lub przesmarować? Jak to tam wygląda? Bo nawet nie wiem.
Woda dostawała się jakimś cudem po przewodach przy grodzi i spływała po deklu w gniazdo świecy.
Uporządkowałem przewody jak profesjonalny ,,tryt majster" i przesmarowałem kapturek cewki wazeliną, no i jak na razie jest w pytę.
A jak wyglądały świece?