przez jrzeuski » 07 lis 2014 09:46:20
To ja Wam powiem coś ciekawego, co prawda nie dotyczy Frotki, ale... Ostatnio wymieniałem pompę paliwa w Golfie (jest w baku). Przy tej okazji odpiąłem też przewody pod maską i przedmuchałem. Zatem były puste, bo resztki benzyny z nich wdmuchnąłem do baku. Po zamontowaniu nowej pompy byłem pewien, że trochę trzeba będzie pokręcić rozrusznikiem, żeby odpalił. Pompa po przekręceniu kluczyka włączyła się na jakieś 2 sekundy (zawsze tak robi), co było słychać (cichy szum z tyłu). Jak ucichła, to zacząłem kręcić. I co? Odpalił na dotyk! Wniosek z tego taki, że sprawna pompa nawet jak zejdzie paliwo do baku nie ma problemu z błyskawicznym napełnieniem układu.
PS. W dieslu jest inaczej, bo nie ma pompy elektrycznej tylko ta przy silniku, więc trzeba pokręcić rozrusznikiem jak paliwo schodzi.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.