Witamy ! |
---|
|
damianEK691965 napisał(a):To ja dodam tylko odnośnie 3.0 bo nikt nie wspomniał że przedni most froty 2.0 umarł by przy pierwszej okazji bo raczej słaby jest a 3.0 jak znam życie kusiło by mocą
Oj tam, oj tam. Wały trudno ukręcić, nie to co w zJeepach. Tylny dyfer też jest ciężki do zabicia, o ile się pilnuje luzów na ataku i żeby olej był. Największym problemem Sporta 2.0 jest skandalicznie słaby przedni most, który nie ma swojego mocniejszego odpowiednika we Frocie B, żeby przeszczepić. W efekcie trzeba przeszczepiać również tył przerabiając zawias, czyli lepiej dołożyć i wstawić pancerne mosty z Patrola.cinek1983059 napisał(a):osobiście uważam że wszystkie podzespoły we frocie 2.0 przed liftem są słabej konstrukcji
jrzeuski napisał(a):W efekcie trzeba przeszczepiać również tył przerabiając zawias, czyli lepiej dołożyć i wstawić pancerne mosty z Patrola.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość