Witamy !



[A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Wszystko o silnikach benzynowych

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez jrzeuski » 09 lis 2015 14:08:10

No wiadomo, że do mostów z parcha trzeba dołożyć, ale to jest inwestycja jednorazowa. A po wstawieniu mostów z Froty dalej trzeba się użerać z bolączkami IFSu, czyli pękającymi przegubami półosi, wyłamywanymi od liftu końcówkami drążków kierowniczych, permanentnie zacierającymi się łożyskami igiełkowymi, słabymi sprzęgiełkami. Dyfry z B też nie są takie pancerne jak się powszechnie uważa. U mnie simexy ukręciły już satelity w jednym a Odoll twardym lądowaniem załatwił atak. Zresztą nie tylko on.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez brum » 09 lis 2015 14:22:49

Tylko że przeróbka na patrola wiąże się z tym że tym autem nie raczej nie będzie się dało już jezdzić po czarnym. Tylko w teren to można o tym myśleć, ale jeśli ma to służyć też do jazdy po czarnym to słaby pomysł.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez jrzeuski » 09 lis 2015 14:29:54

Patrolem się da to i dobrze zrobioną Frotką się da :D Ale fakt, że nie jest to prosta robota. Osobiście nie jestem fanem takiej przeróbki, ale trzeba przyznać, że Ci co to zrobili już nie muszą hurtowo zamawiać części zamiennych do przedniego zawiasu i napędu.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez Jake » 09 lis 2015 14:37:31

Nie chce wyjsc na marude, ale nie prosciej zamiast dokladac do lekko terenowej froty mosty od parcha, po prostu kupic parcha? :)
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez jrzeuski » 09 lis 2015 14:43:46

Jake napisał(a):Nie chce wyjsc na marude, ale nie prosciej zamiast dokladac do lekko terenowej froty mosty od parcha, po prostu kupic parcha? :)
Jasne, że prościej, ale nie taniej. Poza tym w parchach silniki nie powalają ani trwałością ani osiągami, więc hybryda Froty jest całkiem niezłym kompromisem. Ideałem jest oczywiście budowanie zabawki w teren od gołej ramy biorąc to co najlepsze z różnych marek.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez Jake » 10 lis 2015 03:03:34

To oczywiscie jest calkiem mocny i rozsadny argument. Jednak wydaje mi sie, ze swap silnika w Parchu wychodzi taniej i bardziej trwale niz podmiana mostów we Frocie, no chyba, ze sie myle?

A tak na marginesie, silniki we Frocie tez sa w mojej opinii mocno jako-takie. Oprócz 2.8 w A i 3.2V6 w B nic mnie nie urzeka.
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez jrzeuski » 10 lis 2015 08:59:21

Nie wiem co Cię urzeka w 2.8, bo ani to trwałe ani tanie ani mocne a klekocze głośno :niewiem: Swapowanego parcha jeszcze nie spotkałem (pomijam zmoty zbudowane na ramie od Patrola), więc to chyba nie jest zbyt popularne i jakiś powód tego musi być. Natomiast te silniki się tuninguje: zmiana głowicy, wydajniejsze turbo, motana pompa i takich już parę widziałem.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez cinek1983059 » 10 lis 2015 18:26:18

swap parcha na silnik z bmw nigdy w życiu nie wyjdzie taniej niż przeszczep mostów parcha do froty.zgadzam się też że frota nie ma bogatej palety silników które by zaspokoiły każdego, ale można swapować na omegę która da już przyzwoite osiągi, koszt hybrydy froty i tak wyjdzie taniej.po takiej modernizacji frotki partol wącha tylko smród bo zabija go jego masa.
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez lukaszo67 » 20 lut 2016 12:45:45

witam muszę wymienić silnik 20ne ale niestety jest ich juz mało a jak sa to w kiepskim stanie i pewnie wezme 20se i teraz pytanie czy podejdą do niego kolektory misa i wiązka z ne
lukaszo67
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 26
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 gru 2014 08:44:07
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez cinek1983059 » 21 lut 2016 10:43:52

kolektory i miska podejdzie. wiązka do przekładki i komputer, więc lepiej swap na co innego bo grzebaniny tyle samo
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez lukaszo67 » 21 lut 2016 11:40:57

Skoro kolektory podejda to złożył bym to na elektryce starego ne jeśli dobrze kojarzę to se nie ma kopulki i trzeba nawiercic wałek pod palec albo wałek założyć ze starego ne nigdy nie widzialem tych silnikow razem i dla tego chciał bym się upewnić bo auto nie może stać po pracy musi wjechać na warsztat i Max po 5 godz wyjechać a co do swapu to opel oprócz 20se i ne nie posiada solidnego silnika jedyne co mi się marzy to 2.0 m50 wraz ze skrzynią Z BMW ale ktoś by musiał mi pomuc z wyliczeniem przełożeń i doborem reduktora no i bym musiał na ten czas kupić auto
lukaszo67
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 26
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 gru 2014 08:44:07
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

Postprzez brum » 21 lut 2016 13:22:49

Jak założysz do ne kapulke to reszta że starego.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia strona

Powrót do Silniki benzynowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron