Strona 2 z 2

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 09 lis 2015 14:08:10
przez jrzeuski
No wiadomo, że do mostów z parcha trzeba dołożyć, ale to jest inwestycja jednorazowa. A po wstawieniu mostów z Froty dalej trzeba się użerać z bolączkami IFSu, czyli pękającymi przegubami półosi, wyłamywanymi od liftu końcówkami drążków kierowniczych, permanentnie zacierającymi się łożyskami igiełkowymi, słabymi sprzęgiełkami. Dyfry z B też nie są takie pancerne jak się powszechnie uważa. U mnie simexy ukręciły już satelity w jednym a Odoll twardym lądowaniem załatwił atak. Zresztą nie tylko on.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 09 lis 2015 14:22:49
przez brum
Tylko że przeróbka na patrola wiąże się z tym że tym autem nie raczej nie będzie się dało już jezdzić po czarnym. Tylko w teren to można o tym myśleć, ale jeśli ma to służyć też do jazdy po czarnym to słaby pomysł.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 09 lis 2015 14:29:54
przez jrzeuski
Patrolem się da to i dobrze zrobioną Frotką się da :D Ale fakt, że nie jest to prosta robota. Osobiście nie jestem fanem takiej przeróbki, ale trzeba przyznać, że Ci co to zrobili już nie muszą hurtowo zamawiać części zamiennych do przedniego zawiasu i napędu.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 09 lis 2015 14:37:31
przez Jake
Nie chce wyjsc na marude, ale nie prosciej zamiast dokladac do lekko terenowej froty mosty od parcha, po prostu kupic parcha? :)

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 09 lis 2015 14:43:46
przez jrzeuski
Jake napisał(a):Nie chce wyjsc na marude, ale nie prosciej zamiast dokladac do lekko terenowej froty mosty od parcha, po prostu kupic parcha? :)
Jasne, że prościej, ale nie taniej. Poza tym w parchach silniki nie powalają ani trwałością ani osiągami, więc hybryda Froty jest całkiem niezłym kompromisem. Ideałem jest oczywiście budowanie zabawki w teren od gołej ramy biorąc to co najlepsze z różnych marek.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 10 lis 2015 03:03:34
przez Jake
To oczywiscie jest calkiem mocny i rozsadny argument. Jednak wydaje mi sie, ze swap silnika w Parchu wychodzi taniej i bardziej trwale niz podmiana mostów we Frocie, no chyba, ze sie myle?

A tak na marginesie, silniki we Frocie tez sa w mojej opinii mocno jako-takie. Oprócz 2.8 w A i 3.2V6 w B nic mnie nie urzeka.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 10 lis 2015 08:59:21
przez jrzeuski
Nie wiem co Cię urzeka w 2.8, bo ani to trwałe ani tanie ani mocne a klekocze głośno :niewiem: Swapowanego parcha jeszcze nie spotkałem (pomijam zmoty zbudowane na ramie od Patrola), więc to chyba nie jest zbyt popularne i jakiś powód tego musi być. Natomiast te silniki się tuninguje: zmiana głowicy, wydajniejsze turbo, motana pompa i takich już parę widziałem.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 10 lis 2015 18:26:18
przez cinek1983059
swap parcha na silnik z bmw nigdy w życiu nie wyjdzie taniej niż przeszczep mostów parcha do froty.zgadzam się też że frota nie ma bogatej palety silników które by zaspokoiły każdego, ale można swapować na omegę która da już przyzwoite osiągi, koszt hybrydy froty i tak wyjdzie taniej.po takiej modernizacji frotki partol wącha tylko smród bo zabija go jego masa.

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 20 lut 2016 12:45:45
przez lukaszo67
witam muszę wymienić silnik 20ne ale niestety jest ich juz mało a jak sa to w kiepskim stanie i pewnie wezme 20se i teraz pytanie czy podejdą do niego kolektory misa i wiązka z ne

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 21 lut 2016 10:43:52
przez cinek1983059
kolektory i miska podejdzie. wiązka do przekładki i komputer, więc lepiej swap na co innego bo grzebaniny tyle samo

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 21 lut 2016 11:40:57
przez lukaszo67
Skoro kolektory podejda to złożył bym to na elektryce starego ne jeśli dobrze kojarzę to se nie ma kopulki i trzeba nawiercic wałek pod palec albo wałek założyć ze starego ne nigdy nie widzialem tych silnikow razem i dla tego chciał bym się upewnić bo auto nie może stać po pracy musi wjechać na warsztat i Max po 5 godz wyjechać a co do swapu to opel oprócz 20se i ne nie posiada solidnego silnika jedyne co mi się marzy to 2.0 m50 wraz ze skrzynią Z BMW ale ktoś by musiał mi pomuc z wyliczeniem przełożeń i doborem reduktora no i bym musiał na ten czas kupić auto

Re: [A 2.0] Nowe serce dla Frotki

PostNapisane: 21 lut 2016 13:22:49
przez brum
Jak założysz do ne kapulke to reszta że starego.