[ALL] Jak dotrzeć silnik po kapitalnym.
Napisane: 28 cze 2010 11:46:47
Witam. Wobec końcówki prac z moim silnikiem proszę o sugestie. jak polecacie dotrzeć silnik po kapitalnym. Zostało zrobione:
1. szlifowanie wału + nowe panewki
2. Planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni, wymiana uszczelki
3. wymiana wszystkich pozostałych uszczelek
4. Wymiana zimeringów
5. Wymiana pompy ciśnienia oleju (niepotrzebnie była sprawna - mam więc jedną do sprzedania...)
(dla ciekawych, wymieniłem też sprzęgło, kompleksowy remont alternatora, wymieniałem tarcze, tarczobębny, szczęki, klocki, przewody paliwowe, hamulcowe, oleje (silnik, skrzynia, mosty), płyny (chłodzący hamulcowy) filtry, rozrząd, termostat, elektrykę gazu (komputer i sterowanie), opony, układ wydechowy. I najważniejsze!!! nie wymieniałem rozrusznika karoserii i ramy
Dla zainteresowanych w sobotę wieczorem będę mógł podać pełną wycenę napraw które zostały dokonane... naprawa wszystkich niedociągnieć po poprzedniku zajęła mi trochę czasu, ale warto było (ponoć teraz będzie wszystko jest igła... )
Proszę o pomysłu od samego początku - jakim olejem zalać? po ilu zmienić? jak śmigać (jeśli można to nazwać śmiganiem), Jaki olej wlać po pierwszych....? km. Tematu takiego mimo chęci przez Szukaj nie udało mi się znaleźć, a na googlach ile wyświetleń tyle wersji i metod. Ma ktoś doświadczenie jak to zrobić żeby było ok? (trochę sporo w to wpakowałem...szkoda by było wszystko zniweczyć przez przedwczesne upalanie
1. szlifowanie wału + nowe panewki
2. Planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni, wymiana uszczelki
3. wymiana wszystkich pozostałych uszczelek
4. Wymiana zimeringów
5. Wymiana pompy ciśnienia oleju (niepotrzebnie była sprawna - mam więc jedną do sprzedania...)
(dla ciekawych, wymieniłem też sprzęgło, kompleksowy remont alternatora, wymieniałem tarcze, tarczobębny, szczęki, klocki, przewody paliwowe, hamulcowe, oleje (silnik, skrzynia, mosty), płyny (chłodzący hamulcowy) filtry, rozrząd, termostat, elektrykę gazu (komputer i sterowanie), opony, układ wydechowy. I najważniejsze!!! nie wymieniałem rozrusznika karoserii i ramy
Dla zainteresowanych w sobotę wieczorem będę mógł podać pełną wycenę napraw które zostały dokonane... naprawa wszystkich niedociągnieć po poprzedniku zajęła mi trochę czasu, ale warto było (ponoć teraz będzie wszystko jest igła... )
Proszę o pomysłu od samego początku - jakim olejem zalać? po ilu zmienić? jak śmigać (jeśli można to nazwać śmiganiem), Jaki olej wlać po pierwszych....? km. Tematu takiego mimo chęci przez Szukaj nie udało mi się znaleźć, a na googlach ile wyświetleń tyle wersji i metod. Ma ktoś doświadczenie jak to zrobić żeby było ok? (trochę sporo w to wpakowałem...szkoda by było wszystko zniweczyć przez przedwczesne upalanie