co chcesz wiedzieć o tym całym smiesznym ustrojstwie ?
2.8 TDI to bardzo fajna jednostka fajnie się ją podkręca
)) i tu duuuuuzy plus
co do turbiny i pracy całego silnika
chcesz mieć potwora pod maską i nie zależy ci na zużyciu paliwa które wzrośnie o jakieś 20 do 30% ?
ja mam tak :
BOST PIN szlifowany kilka dych pod krzywką
EGR wypierdzielony - to jest zbendnik
BLOW OFF jego przekręcasz o jakies 2mm zwiększasz standardowe doładowanie o jakieś 0,8bara - to zależy od stanu turbiny i filtra
jak podkręcisz BLOW OFF zwieksz sobie dawke paliwa tu ingerencja i pomysłowość nie zbadana ja mam + 30% ale wtedy wymień wtryski bo te z 2.8 zaczną lać po 2000km 3.1 są idealne . Do 15% nie zmieniasz wtrysków nic się nie dzieje i paradox wtedy frotka pali mniej przy zwykłym użytkowaniu po czarnym
MBC ja mam manual ON/OFF jak tego czegos użyjesz zaczyna się zabawa jak przesadzisz bez zaworu spustowego ustawionego na jakies 3,8 do 4 bar rozpierdzieli rury intercoolera (mi tak sie stało )
aaaa jeszcze jedno strowanie BOST PIN 'em wypierdziel te bezsęsowne elektro zawory a sterowanie bezposrednio z kolektora ssącego weź. Autko bardziej bedzie obserwowało co dzieje sie z pedałem gazu lekie kopniecie w pedał gazu i efekt natychmiastowy a nie z jakimś zastanawianiem się to przecie TDI!!!! heheheheee