Witamy ! |
---|
|
wikked napisał(a):Zbędne kilogramy i potencjalne problemy z mocą.
mizsio napisał(a):w X22DTH zawor EGR jest na srodku kolektora a z tylu kolektora jest silownik klapek, ktory ma swoj dedykowany elektrozawor i swoj wezyk
wikked napisał(a):Zbędne kilogramy i potencjalne problemy z mocą.
przemia napisał(a):Coż z tego że wyczyszcze kolektor jak mi znów zajdzie jakimś syfem?
mizsio napisał(a):jest pare mozliwosci, miedzy innymi sprzedaz auta
wikked napisał(a):EGR nie ma nic do zużycia oleju- zero powiązania. To tylko zawór na kanale spalinowym.
mizsio napisał(a):dlaczego zakladasz, ze to z powodu uszkodzenia EGR?
mizsio napisał(a):przeciez nie EGR odlaczales tylko sterowanie klapkami kolektora...
przemia napisał(a):Myślałem że to one dawkują spaliny w dolocie... Jeśli nie do dlaczego diagnoza "EGR do wymiany"?
chodzi raczej o doplyw powietrza do silnika przez zasyfiony kolektor z zasyfionymi klapkami...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości