przez Krzykku » 07 sty 2010 02:22:43
Posłuchaj, to że dobrze gada Ci na LPG nawet przy mrozach to sprawa ustawienia dawki gazu (przeważnie daleka od ekonomicznej) i ogólnie regulacji sterowania... a ile Ci spala gazu?? Jak u siebie podkręciłem kiedyś wolne obroty na parowniku (bogata mieszanka) to naprawdę szybciej odpalał na LPG niż PB ale muszę powiedzieć że przy -10 to za cholerę nie chciał mi na LPG zaskoczyć...
Rozmawiałem dzisiaj z handlownikiem używanymi instalacjami LPG, niby się gość zna na rzeczy i on mi powiedział żeby sobie sprawić ten zestaw naprawczy do parownika bo wg. niego to jak kolega wyżej wspomniał wina najprawdopodobniej leży w membranie.
Zerknij sobie JJkiller na All...o pod nazwą: "zestaw naprawczy BRC (i model twojego parownika)" bo gdzieniegdzie widzę i słyszę opinie że "niewiele drożej wychodzi nowy parownik" no i tutaj to nie mogę się zgodzić bo nowy kosztuje ponad 200zł a zestaw naprawczy około 40 - 60zł. Zakładając że gazownik weźmie kasę i za założenie nowego i za naprawę starego to najbardziej się opłaca kupić zestaw i domowym zaciszu
![jestem uzbrojony i niebezpieczny :guns:](./images/smilies/icon_guns.gif)
a do gazownika z uśmiechem na twarzy jedynie do regulacji.
![boss :boss:](./images/smilies/icon_faja.gif)
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda