przez JaGrab3 » 26 paź 2010 11:19:34
Trzeba podpiąć do kompa z gazem, sprawdzic jakie wskazuje ciśnienie na reduktorze.
Jezeli masz gazu juz trochę, moze byc tak, ze reduktor jest do regeneracji (sztywne membrany) przez co nie ma już takiego wydatku jak powinien.
Można jeszze robić operację taką, ze zmienia się ustawienia instalki, ustawiająć wyższe ciśnienie nominalne, ale skracając czas otwarcia wtrysków. Jest to jednak rozwiązanie niekomfortowe, gdyż w takim przypadku może być ciężko ustawić dobrą mapę dla silnika.
Co można jeszcze - każda instalka ma ustawiane ciśnienie progowe, przy którym ma przełączać sie na benzyne, oraz dodatkowo, jak długo to ciśnienie musi wystąpić (a raczej spadek ciśnienia) zeby nastąpiło przełąćzenie. Robi się wtedy tak, ze cisnienie przełąćzania obniża się, ja wiem pewnie do 0.5 bara będzie bezpiecznie, a czas spadku ciśnienia wydłuża, np do 1s.
Dlaczego? Otóż może być tak, ze reduktor ma tylko chwilowe spadki ciśnienia, (np. 0.3s) a pozniej juz idzie dobrze, (powód? membrany) - ale juz nie może dalej iść bo instalka juz przerzuciła na benzyne.
W moim reduktorze mam ustawione ciśnienie 1bar, przy butowaniu ciśnienie chwilowo spada do ok 0.8, po czym wzrasta do 0.95, przejście na benzyne mam ustawione przy 0.5 bara - czyli w zasadzie jak mi się gaz konczy to się przepnie.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5