Strona 1 z 2

[All] No i zagazowałem

PostNapisane: 25 lip 2007 20:28:50
przez Andy
Ale mam problem :!: Podobno dziś w Teleexpresie mówili, że ma gaz drożeć :?: :?: :?: :twisted: Ktoś coś wie i może mnie uspokoić :?:

PostNapisane: 25 lip 2007 21:08:39
przez KOBZI
zawsze tak mówią :) ja mam od roku gaz a i tak uważam że się opłaca. Napisz jaką instalację założyłeś?

PostNapisane: 26 lip 2007 07:19:36
przez Andy
Odpowiadam z pamięci: butla 80 litrów Stako, komputer STAG 300, reszta gajgów włoska, ale nie pamiętam nazwy, mogę sprawdzić w papierach, które teraz są w aucie. Oczywiście jest to sekwencja full automat itp.
Duuuuża ulga pod dystrybutorem :D

Uwaga na filtry gazu

PostNapisane: 08 sie 2007 20:34:38
przez andrzej
Witam!
Kupiłem auto z nową instalacją gazową, wszystko było dobrze ale do czasu. Zaczęło się od przerywania delikatnie podczas przyspieszenia co spowodowało spory spadek mocy. Podczas wizyty u kolejnych specjalistów zauważono że brakuje filtra dolotowego gazu. Nierówna praca pod obciążeniem była spowodowana zanieczyszczeniem wtryskiwaczy. Wymieniłem na nowe niby w ramach gwarancji za kaucją
do czasu rozpatrzenia reklamacji przez producenta. Reklamacje odrzucono z powody zanieczyszczeń w gazie - kaucja przepadła, ale auto ma moc jak na bęzynie.
Sprawdzacie czy macie takie filtry - bo wtryskiwacze nie są tanie.
3.2 V6 - 6wtryskiwaczy 1500zł

PostNapisane: 09 sie 2007 09:09:08
przez mazurkas007
Jak najlepiej zagazować V6 ????

PostNapisane: 09 sie 2007 09:18:37
przez KOBZI
najlepiej wtrysk :)
przy v6 nie bawił bym się z II generacją

pzdr

PostNapisane: 09 sie 2007 10:53:41
przez mazurkas007
a jak koszty kontra zyski - tzn ile trzeba stracić żeby można było zarobić ;)

PostNapisane: 09 sie 2007 11:20:11
przez KOBZI
podejrzewam że wydatek rzędu 3 tys. zł spłaca się w 6-10 miesięcy :)
przy spalaniu froterkowym
potem dzielisz rachunki przez pół :D

pzdr

PostNapisane: 09 sie 2007 15:32:44
przez mazurkas007
Zakładając że robię 70.000 rocznie = ????

PostNapisane: 09 sie 2007 15:52:48
przez wojtekkk
to nawet szybciej a do v chyba faktycznie teraz lepiej wtrysk-przy II trzeba jakiś większy mikser czy coś takiego

PostNapisane: 09 sie 2007 16:09:17
przez KOBZI
o stary jak robisz 70 tys. rocznie to czemu gazu jeszcze nie masz :D

PostNapisane: 09 sie 2007 19:15:54
przez wojtekkk
bo matce rasji palwo tańsze :D -coś mazurkas chyba do ojczyzny będziesz wracał że o gazie myślisz :?:

PostNapisane: 09 sie 2007 20:04:33
przez KOBZI
a swoją drogą to ile u nich kosztuje??

PostNapisane: 10 sie 2007 08:08:23
przez mazurkas007
KOBZI napisał(a):a swoją drogą to ile u nich kosztuje??


95 w przeliczeniu 1,9-2,1/l.
98 jakieś 2,2-2,5/l.
D coś koło 1,7-1,8/l.

PostNapisane: 10 sie 2007 08:13:08
przez mkmb
A u nas znowu podrożało!

PostNapisane: 10 sie 2007 08:40:29
przez KOBZI
u siabada to normalnie jak na gazie :)
a na gazie to już za darmo chyba :)

PostNapisane: 18 wrz 2007 17:03:29
przez Jerry
Nic nie idzie.....50 km/h i bedzie....no masakra..
ale do początku.
Nowy układ "gazociągowy" zainstalowałem i pięknie ładnie.
Skończył się gaz to zatankowałem pełny bak i zdechło.
Na benzynie jeździ OK.
Goście mówią ,że komputer się rozregulował..i musi go podłączyć pod kompa.
kontrolka check engine także mi się świeci.A nawet po wyjechaniu z zakładu juz paliła sie.

PostNapisane: 18 wrz 2007 23:10:21
przez dljm
wracając do instalacji gazowej w 3,2 V6
najlepiej wstawić instalację sekwencyjną 4 lub 5 generacji (ta ostatnia to wtrysk płynnego gazu - po prostu bajka)

bardzo dobrym rozwiązaniem jest wtrysk gazu BRC

proponuję wstawić dwa mniejsze reduktory niż jeden duży

auto wtedy ma spory zapas, więc wciśnięcie gazu do dechy nie powoduje żadnego zadławienia

rozwiązanie to ma tylko jedną wadę są dwa filtry gazu, więc płaci się co 15000 km podwójnie

koszt instalacji BRC IV generacji to w najtańszej obcji 5000 zł
instalacji V generacji na szynach coman-raili i z wtryskiwaczami keniga, i podwójnym reduktorem to koszt około 11000 zł[/img]

PostNapisane: 19 wrz 2007 11:32:18
przez 001daro
dljm napisał(a):instalacji V generacji na szynach coman-raili i z wtryskiwaczami keniga, i podwójnym reduktorem to koszt około 11000 zł[/img]

za tyle to można mieć całą fronterę :shock: :lol:

PostNapisane: 19 wrz 2007 11:37:53
przez Andy
dljm napisał(a):koszt instalacji BRC IV generacji to w najtańszej obcji 5000 zł
instalacji V generacji na szynach coman-raili i z wtryskiwaczami keniga, i podwójnym reduktorem to koszt około 11000 zł[/img]


Jakby to powiedzieć... Po co podwajać (prawie) wartość auta, jak za 2 - 3 kpln można miec to samo?