przez ijido » 19 gru 2010 23:02:12
borykam się z dziwnym problemem związanym z grzaniem auta i reduktora LPG
znaczy ogólnie wszystko chodzi dobrze, frota momentalnie się nagrzewa do dobrej temp
LPG po ostatnich regulacjach przełącza się bardzo szybko
wieje ciepłym powietrzem do wnętrza
czyli niby miodzik aż miło w zimie
ale w tym pięknym świecie dzieje się coś niedobrego
czasami np podczas dłuższej jazdy nagle przestaje grzać
zauważyłem też że reduktor był zimny
a mówiąc prawdę zauważyłem ze dmucha zimnym
bo silnik zaczął się dławić bo dostawał niepodgrzany gaz
i zmieniłem nawiew z szyby na kabinę i powiało chłodem
po zatrzymaniu się i obmacaniu wnętrza wyczułem że:
wąż do chłodnicy jest gorący
wąż od reduktora jest gorący
reduktor jest zimny
waż z reduktora jest zimny
temperatura na wskaźniku w normie 80-90
jak ruszyłem ponownie wszystko wróciło do normy
i nic nie wystąpiło potem na trasie Chorzów-Kraków
a wcześniej robiło się na chwile jak jechałem do Lędzin na poligon i jak wracałem do Chorzowa
termostat jest nowy po wymianie całego modułu i chodzi dobrze
część powinna być w problemach z LPG ale u mnie to wszystko akurat powiązane jest
gościa z Fugazi powiedzieli mi że nie da się podłączyć szeregowo nagrzewnicy z reduktorem bo mam klimę, bo jak włączę klimę to mi nie będzie grzać reduktora, temu ma to być na trójnikach zrobione, trochę tego nie rozumiem
Fronterzak zielony? Nie, to Krypton Green Mica.
Krypton - Superman.
Green - Wojskowy kolor.
Mica - Pocisk rakietowy przechwytujący.
Sam lepiej bym tego nie wymyślił ^^.