Witamy ! |
---|
|
Arni napisał(a):PS. nasuwa mi sie takie wytłumaczenie - reduktor zamarza w otwartej pozycji i ciągle podaje gaz. I jak sie kreci na benzynie to podaje razem z nia lpg i silnik się zalewa paliwem.
Arni napisał(a): reduktor zamarza w otwartej pozycji i ciągle podaje gaz. I jak sie kreci na benzynie to podaje razem z nia lpg i silnik się zalewa paliwem.
JaGrab3 napisał(a):Basik, strasznie mi sie podoba, jak ktoś założy byle gówno gazowe do samochodu i potem pisze takie głupoty jak ty. Założysz DOBRZE i DOBRĄ instalację sekwencyjną, i będziesz potem z bananem na twarzy jeździł .
A co do DIZLA, fajnie sie jeździ ale nowym dizlem z turbiną, ale oczywiście do czasu aż się coś nie zacznie sypać, bo potem to lawetowanie, i naprawy za bajońskie sumy.
Im silnik prostszy tym bardziej niezawodny, wystarczy popatrzeć na statystyki, jakie najczęściej samochody ściąga się lawetami.....
Znajomy lawetował w latach 90, i miał już skończyć z biznesem, ale .... wtedy reno wprowadziło lagune II, interes odżył.
JaGrab3 napisał(a):.
Porównam to do tego, masz starego dizla, jeździj nim na opałówce bez przeróbek silnika - dojdziesz do wniosku - masakra z tym dizlem, wracam do jedynego słusznego - benzyniaka....
.... to jak opałówka - słabo jeździ ale za to trochę taniej
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości