pavca napisał(a):Poza tym czy ktoś w końcu wyjaśni na co idą pieniądze z wpisowego od osoby ?
To akurat jest opisane w planie zlotu. I w tym kontekście ciekawe jest, że te koszty znacznie rosną przy późniejszej wpłacie:
Ostateczny termin dokonywania wpłat - 04.05.2011r. Po tym terminie opłata za uczestnictwo wzrasta o 50% .Organizator pewnie chce po prostu sobie zarobić. OK, jego prawo, w końcu impreza będzie na terenie komercyjnym. Wiadomo było o tym od początku. Dużo było gadania, że zlot ma być organizowany przez klubowiczów a nie firmy zewnętrzne, ale wyszło to tylko częściowo. Nie wiem jaka jest rola Jacków w organizacji tej imprezy. Może tylko dali swoje twarze, może opracowali trasę poza Autodromem, może wynegocjowali niższą cenę, bo normalnie wjazd tam kosztuje jeszcze więcej? W sumie mogliby się pochwalić, ale nie nalegam. Autodrom to nie był mój faworyt, inne kandydatury podświadomie jakoś bardziej mi leżały (to pewnie przez te relacje z klubowych imprez w tamtych stronach), ale finalnie Autodrom dostał mój głos, bo po prostu tam mam najbliżej a wyprawa na drugi koniec Polski to duże wyzwanie zarówno dla portfela (paliwo) jak i samej Frotki (latka lecą a właściciel jej nie oszczędza
). Ktoś może powie, że to samolubne a mniejsze wydatki na paliwo "odbierze" sobie organizator we wpisowym i suma summarum, gdzie indziej wyszłoby na to samo. Może i tak, ale "klamka zapadła" i teraz najważniejsze jest, żeby organizatorzy nie odstawili jakiejś chały (z noclegami się nie popisali, ale to chyba jakieś fatum naszych zlotów) i byśmy się świetnie bawili.
A co do sponsorów to oczywiście miło byłoby wrócić z nowym zestawem opon (oj, czas już), wyciągarką (przydałaby się, przydała) czy innymi gratami, ale na zlot nie przyjeżdża się w celu zdobycia nagród tylko dla integracji
więc sponsorzy bardziej by nam się przydali w celu obniżenia kosztów dla wszystkich niż dla nagród dla wybranych. Ale takimi też nie pogardzimy
PS. Z mojej strony chyba EOT.