Witamy !



Body lift

Dystanse, mocowania budy do ramy itp

Re: Body lift

Postprzez jrzeuski » 05 maja 2015 21:09:08

Odoll napisał(a):jakoś nie zaobserwowalem szczegulnie mocnego wychylania się na zakrętach :niewiem:
Wystarczy wziąć hi-lift, zacząć nim podnosić za boczną krawędź zderzaka (stalowego oczywiście, bo fabryczny nie wytrzyma) i patrzeć, co się dzieje z odstępem od budy po tej i przeciwnej stronie. Wielu ten widok wyleczyłby od razu z bodyliftu ;-)
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Body lift

Postprzez Odoll » 05 maja 2015 21:51:33

nie mam hi-lifta :D
Kupiłem bordo frote,
kupiłem bordo frote,
bende se nią jeździł,
lasem polem błotem.
Avatar użytkownika
Odoll
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2978
Obrazki: 2
Dołączył(a): 22 maja 2010 10:00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 10
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Body lift

Postprzez RudeBoy » 06 maja 2015 12:05:23

Ja ostatnio patrzyłem jak zendi walczy.
Patrząc z bliska jak pracuje buda względem ramy przy BL 2" to skóra na dupie cierpnie.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Body lift

Postprzez szymon.ha » 06 maja 2015 12:51:30

Ale w B to jest i tak nic w porownaniu do tego co się dzieje z budą w A :mrgreen:
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: Body lift

Postprzez ali » 06 maja 2015 12:59:37

Zendi miał chyba trochę więcej niz 2 cale ;)
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Body lift

Postprzez Odoll » 06 maja 2015 13:09:47

no to się zapytam z innej troche mańki.
Jak by dystanse przyspawać z jednej strony do ramy (ja mam stalowe) , wtedy tylko jeden punkt byłby ruchomy , ten na styku dystansu z budą , czyli tak jak w oryginale jest .
To powinno poprawić to bujanie chyba ? ( kturego ja nie czuje ale skoro twierdzicie to coś w tym musi być :niewiem: )
Kupiłem bordo frote,
kupiłem bordo frote,
bende se nią jeździł,
lasem polem błotem.
Avatar użytkownika
Odoll
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2978
Obrazki: 2
Dołączył(a): 22 maja 2010 10:00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 10
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Body lift

Postprzez Sovviet » 06 maja 2015 17:34:30

Ja postanowilem zamiast poduszki i 5cm dystansu dac na rame tylko kolko z pasa transmisyjnego dystans 7 lub 8 cm i na to jeszcze jedno kolko z pasa.
To skrece na sztywno srubami M12 i nie ma prawa nic bujac.
Jesli okaze sie za twardo to zamiast pasa transmisyjnego dam po 1 krazku gumy 10mm
Sovviet
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 285
Dołączył(a): 19 mar 2013 18:58:51
Lokalizacja: Gorlice
Pochwały: 4
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Body lift

Postprzez jrzeuski » 06 maja 2015 18:47:59

A czy któryś z was przyjrzał się konstrukcji poduszki i otworu, w którym ona siedzi?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Body lift

Postprzez Sovviet » 06 maja 2015 22:17:49

Eeeeeeeee fakt nie zwrocilem nawet uwagi jeszcze...
Chociaz widzialem w tedgumie pduszki karoserii zpoliuretanu tylko niedostepne...
Sovviet
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 285
Dołączył(a): 19 mar 2013 18:58:51
Lokalizacja: Gorlice
Pochwały: 4
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Body lift

Postprzez dodgethis » 13 maja 2015 09:26:06

Mi po ostrym tyraniu pogięły się śruby :shock:
Chyba trzeba będzie siakiś inny patent opracować ;)
Michał


Frontera B 2.2 DTI - lift 3", body lift 2'', Maxxis Creepy Crawler 35", mosty 4.78
Avatar użytkownika
dodgethis
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013 10:08:07
Lokalizacja: KWI
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Body lift

Postprzez jrzeuski » 13 maja 2015 10:26:03

dodgethis napisał(a):Mi po ostrym tyraniu pogięły się śruby :shock:
A jakie wstawiłeś?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Body lift

Postprzez Sovviet » 14 maja 2015 11:11:09

Wystarczy fakt ze sruba ma 16cm moje poginely niektore po ostrzejszej jezdzie i lataniu.
W kazdym razie wracajac do tematu bl wpadlem na kolejny pomysl i postaram sie aby zaistnial w sobote jak wroce do domu.
Otoz zamiast wszelkich poduszek i dystansow mam zamiar wstawic kawalki profili np 60x60 z blachy dajmy na to 4mm zaleznie jakie uda mi sie dostac.
Taki profil przykrecam sruba w miejsce starej poduszki i dopiero na profil kawalek gumy np 5mm lub 1cm i na to cala karoserie.
Zamiast jednej sruby 130/160mm bede mogl dac sruby znacznie ale to znacznie krotsze i tak wiec profil przykrece dajmy na to srubą M12 dlugosci jakies 35mm i do tego karoserie sruba zapewne tej samej dlugosci.
To spowoduje ze karoseria bedzie trzymac sie tak samo jak przed bodyliftem.
Sovviet
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 285
Dołączył(a): 19 mar 2013 18:58:51
Lokalizacja: Gorlice
Pochwały: 4
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Body lift

Postprzez diabeł » 14 maja 2015 12:18:50

ja u siebie mam 5 cm i nic się niedzieje. podstawa to orginalne poduszki w bardzo dobrym stanie + dystans. jak pisał jrzeuski trza zobaczyć jak wygląda poducha. zero jakiś wynalazków bo będzie rwalo śruby. BL jak wszystko się dobrze idzie to do 3 cm w dzień się robi.
ps. jrzeuski znalazłem pasek do tds stan tragiczny
diabeł
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Obrazki: 0
Dołączył(a): 12 lis 2013 20:00:32
Lokalizacja: Lasków
Pochwały: 1
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Body lift

Postprzez Sovviet » 14 maja 2015 12:42:27

Nie zamierzam jeszcze kupowac nowych poduszek a stan moich jest chmmm duzo z nich nie zostalo wiec mam zamiar zrobic cos od podstaw.
Jak tylko wroce do domu bede sprawdzal co oplaci sie najbardziej w ostatecznosci dospawam nowe mocowania do ramy i tyle.
Sovviet
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 285
Dołączył(a): 19 mar 2013 18:58:51
Lokalizacja: Gorlice
Pochwały: 4
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Body lift

Postprzez diabeł » 15 maja 2015 12:37:14

jak chcesz robić nowe podstawy poduszek to ok do tego 2 cm gumy da rade tylko będzie problem z poduszkami z tyłu (brak dobrego dostępu). ja chciałem zrobić na poduszkach kabiny, silnika od t25 ( cena 16 zł szt. x12 = 192 + przesylka) ale trza robić gniazda prowadzące . sporo roboty.do tego dochodzi mocowanie zderzaków do przeróbki.
diabeł
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Obrazki: 0
Dołączył(a): 12 lis 2013 20:00:32
Lokalizacja: Lasków
Pochwały: 1
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Body lift

Postprzez dodgethis » 16 maja 2015 16:01:42

jrzeuski napisał(a):
dodgethis napisał(a):Mi po ostrym tyraniu pogięły się śruby :shock:
A jakie wstawiłeś?


Takie od głowicy z daewoo ;) Patent z profilami stalowymi mnie przekonuje i sam chyba też coś pomotam jak wrócę z Francji. Szkoda że trzeba będzie znowu kupić krótsze śruby i wszystko jeszcze raz rozkładać :killer: . Ktoś wie ile kosztują nowe poduszki budy?
Michał


Frontera B 2.2 DTI - lift 3", body lift 2'', Maxxis Creepy Crawler 35", mosty 4.78
Avatar użytkownika
dodgethis
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013 10:08:07
Lokalizacja: KWI
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Body lift

Postprzez krogul » 27 mar 2016 08:24:22

Witam .Moja frotka skończona lift jak na razie się trzyma :) Co do śrub to proponuję dawać 12stki tam gdzie są przelotowe i tak jak piszecie poduszki trzeba zostawić na ramię fabryczne zapobiegnie to pokrzywieniu śrub .

-- Dodano 27 mar 2016 09:28:34 --

Co do śrub od głowicy fakt twarde są ale w głowicy jest 4 Centymetry gwintu a jak dasz nakrętkę o wysokości 12mm to zerwiesz gwint przy mocnym ściąganiu Budy
krogul
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 06 gru 2014 21:16:19
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: Body lift

Postprzez tomek_89 » 17 cze 2016 13:42:27

Mam takie pytanie. Do liftu budy potrzebne są podkładki - to jest jasne (np. taki zestaw http://www.ebay.co.uk/itm/2-Body-Lift-K ... 0508763066 - cena fajna :mrgreen: ). W postach na forum jest dyskusja, z jakiego materiału one powinny być (poliamidy, ertanole). I tutaj jest moje pytanie - dlaczego nie można/nie należy zastosować podkładek z metalu (kwasówka , stal). Pomijając koszty wykonania podkładek ze stali istnieją inne przeciwwskazania ?
Gdzie kończy się asfalt, tam zaczyna się prawdziwa jazda.
tomek_89
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 22 kwi 2013 20:22:18
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Body lift

Postprzez brum » 17 cze 2016 13:43:43

Ertalon jest lżejszy od stali i też jest wytrzymały. Można ze stali zrobić.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Body lift

Postprzez tomek_89 » 17 cze 2016 13:46:49

No fakt. O tym nie pomyślałem. Stal swoje waży, natomiast aluminium to lekki zbytek rozkoszy. Pytam, ponieważ mam zaprzyjaźnionego ślusarza i stali wszelakich u niego mnogo.
Gdzie kończy się asfalt, tam zaczyna się prawdziwa jazda.
tomek_89
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 22 kwi 2013 20:22:18
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lift budy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość