body lift jest oczywiście możliwy, buda na ramie przykręcona jest na 8 śrubach, więc wystarczy zrobić 8 podkładek i gotowe, przy body lifcie 5 cm w zasadzie nie powinno być problemów z długością przewodów i takich tam
ale zastanów się body lift to ostateczność, lepiej zacząć od zawieszenia i większych kół, a dopiero potem body lift (jeżeli będziesz jeszcze potrzebował)
podniesienie na zawieszeniu ma same zalety, a body lift same wady, no może tylko wygląd auta, ale ani prześwity, ani kąty się nie zmienią, bo rama zostaje dalej na tej samej wysokości, za to środek ciężkości auta wędruje do góry
zastanów się po co liftować budę, bez żadnego liftu do A wchodzą 31', z liftem zawieszenia 2 cale 32, owszem można teoretycznie podnieść jeszcze budę i wtedy weszły by większe koła ale musiał byś wymienić przedni most bo ten rozleciał by ci się przy pierwszej próbie terenowej
zastanów się 2 cale liftu zawieszenia + koła 31 cale zwiększają prześwit przodu o 7,5 cm
natomiast 2 cale liftu budy + koła 32 cale zwiększają prześwit przodu zaledwie o około 4 cm
co do:
Lewy napisał(a):wał? półosie? zapewne przedłużyc sporą częśc kabli, drążki zmiany biegów, mocowania skrzyni i reduktora?
co o tym sądzicie?
to nic nie trzeba robić bo elementy te przykręcone są do ramy więc zostają tak samo jak były (czyli dalej nisko).
oczywiście podnosząc budę na ramie zyskujesz dodatkową przestrzeń między nimi
więc teoretycznie możesz podnieść wszystkie podzespoły samochodu względem ramy
ale koszt takiej zabawy będzie nieopłacalny
taniej wyszło by kupienie całego zawieszenia Calmini +3 ", niż tego typu przeróbki
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...