Podkręcanie drążków
Nadejszła wiekopomna chwila kiedy to po zakupie dobrych opon (BFG AT) felg z mniejszym ET i sprężyn (Ironman) trza to wszystko zebrać do kupy 
 Ponieważ na hasło podkręcanie i ustawienie zbieżności i kąta pochylenia zwrotnicy w większości warsztatów robią wielkie oczy, niesiony chwilowym szaleństwem zawitałem do serwisu OPLA   
  I o ile z wymianą sprężyn nie ma problemu, tak z podkręceniem i regulacją majstrowie zaczęli od razu od narzekania. Że z tym podkręcaniem to nie jest tak prosto, że drążek musi się ułożyć i trzeba kilkanaście razy podnosić, regulować i opuszczać auto, że muszę im dostarczyć blaszki do ustawienia zawieszenia bo oni będą zamawiać na oko z Niemiec i auto może stać w serwisie 2 tygodnie (kupiłem na szrocie za 20 zł chyba z 20 szt. 
 ) i jak już ponarzekali zaśpiewali cena za taką operację to min. 600 zł  
  I tu moje pytanie czy podkręcanie i regulacja naprawdę są takie skomplikowane ?
			