Witamy !



IRONMAN/TRAIL MASTER

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez dement » 08 kwi 2014 15:18:05

OK,OK. Wszystko jasne. Dzięki za wyjaśnienia.
Pozdrawiam.
dement
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 kwi 2014 20:38:00
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Geras » 20 kwi 2014 14:29:57

Do frontery A sport resor lift 2 " dałem amortyzatory rancho rs 5194 około 37 cm złożone 59 cm rozłożone do wybicia jedna tulejka stalowa do wybicia trochę męczarni i da sie założyć bez szukania nowych gum :) oryginalne urwalem w terenie 55 cm max trochę mało :) cena 235 zł za sztukę
Geras
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 27
Obrazki: 32
Dołączył(a): 23 wrz 2012 09:12:43
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez szymon.ha » 20 kwi 2014 19:08:18

Ja u siebie na tyle mam amortyzator rancho rs 5221, Złożony 36cm, rozciągnięty 60cm, przynajmniej według danych, jest to wersja amerykańska, czyl tulejka i gwint są calowe, ale tulejka w mm ma 14.3mm więc nic przerabiać nie trzeba, a na szpilkę potrzeba kupić nakrętkę pół calową 13 zwoi.
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Piken » 05 sty 2015 16:34:57

Hej!słyszał moze ktos o amorkach EFS olejowo-gazowe? a moze ktos ma?http://sklep.efs4wd.pl/pl/27-frontera-b-1999-2003 co o tym sadzicie?
Piken
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 20
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 cze 2014 16:59:07
Lokalizacja: Łódzkie
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez TASMAN TDI » 07 cze 2015 16:36:18

Panowie rozleciały mi się przednie amory tył mam iromany a przód dylemat czy rancho czy też iromany co podpowiecie na zlot muszę zestrugać więc proszę szybko o podpowiedź
FROTKA B LONG, 2,2 DTI , lift 2" NA IRONMAN-IE ,K&N, BFGoodrich MT KM2 31/10,5/15 na felgach ET 12, bagażol własnego pomysłu,stalowy brzuszek,

Była VITARA i Był UAZ
Avatar użytkownika
TASMAN TDI
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 204
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 lip 2011 16:34:51
Lokalizacja: Jurki k/grójca
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez RudeBoy » 07 cze 2015 16:57:29

I rancho i Ironman do przodu będą wymagać demontażu przedniego stabilizatora.
Zastanów się nad tym...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez TASMAN TDI » 07 cze 2015 17:19:01

więc co proponujesz przy zwykłym lifcie 2" ?
FROTKA B LONG, 2,2 DTI , lift 2" NA IRONMAN-IE ,K&N, BFGoodrich MT KM2 31/10,5/15 na felgach ET 12, bagażol własnego pomysłu,stalowy brzuszek,

Była VITARA i Był UAZ
Avatar użytkownika
TASMAN TDI
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 204
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 lip 2011 16:34:51
Lokalizacja: Jurki k/grójca
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez RudeBoy » 07 cze 2015 17:31:19

TASMAN TDI napisał(a):więc co proponujesz przy zwykłym lifcie 2" ?


Jak masz nieprzełożone pod wahacz górne sworznie to każdy amor seryjny wystarczy na długość.
Ale co proponuje... nie wiem... Wszystko co ma średnicę rury taką jak fabryczny będzie pasować.
Bilstienia jakieś pewnie dopasujesz.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez szymon.ha » 07 cze 2015 17:37:39

Tylne na przód :D
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez TASMAN TDI » 07 cze 2015 17:43:38

ok dzięki wielkie
FROTKA B LONG, 2,2 DTI , lift 2" NA IRONMAN-IE ,K&N, BFGoodrich MT KM2 31/10,5/15 na felgach ET 12, bagażol własnego pomysłu,stalowy brzuszek,

Była VITARA i Był UAZ
Avatar użytkownika
TASMAN TDI
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 204
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 lip 2011 16:34:51
Lokalizacja: Jurki k/grójca
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez jrzeuski » 07 cze 2015 18:08:53

Hmm, a czym się różni przedni zawias w B od A po lifcie? Bo u mnie fabryczne amory podeszły do 3" liftu z przełożonym sworzniem i podkładką 1cm.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez RudeBoy » 07 cze 2015 19:33:22

jrzeuski napisał(a):Hmm, a czym się różni przedni zawias w B od A po lifcie? Bo u mnie fabryczne amory podeszły do 3" liftu z przełożonym sworzniem i podkładką 1cm.


No widać różnice są. W B przednie fabryczne amory po przełożeniu sworznia górnego są za krótkie i to one ograniczają skok zawiasu w dół.
No i inny jest stabilizator i jego umieszczenie. Dlatego kłopot z grubszymi amorami.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez jrzeuski » 07 cze 2015 19:39:16

Czyli fabryczne od A by podeszły? Zwrotnice są takie same, czyli ucho na dole ma tę samą średnicę a szpilka na górze chyba też?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez RudeBoy » 07 cze 2015 19:57:52

jrzeuski napisał(a):Czyli fabryczne od A by podeszły? Zwrotnice są takie same, czyli ucho na dole ma tę samą średnicę a szpilka na górze chyba też?


No podeszły by ale fabryczna od A nie są dłuższe od tych fabrycznych z B.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez jrzeuski » 07 cze 2015 20:28:38

Czyli to ja mam jakieś dziwne, że nie musiałem wymieniać?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez ali » 07 cze 2015 20:32:34

Prawda jest taka że każdy inaczej rozumie prace zawiasu :)
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez jrzeuski » 07 cze 2015 20:35:33

Fakt, praca przedniego zawiasu we Frocie to oksymoron :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez RudeBoy » 07 cze 2015 20:37:43

jrzeuski napisał(a):Fakt, praca przedniego zawiasu we Frocie to oksymoron :D


No trudno się z tym nie zgodzić :)
Głównie pracuje na boki jak się tuleje górne posypią :mrgreen:
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez brum » 07 cze 2015 20:38:40

Seryjne w A wystarczają do 3"

-- Dodano N 07 cze 2015 21:38:42 --

Seryjne w A wystarczają do 3"
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez RudeBoy » 07 cze 2015 20:40:18

Ja myślę, że tu kluczem jest mocowanie amora do ramy. W A pewno jest ono niżej i przez to jest większy zapas skoku w dół.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Amortyzatory do liftu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron