Witamy ! |
---|
|
OKwikked napisał(a):OK przy czym aby wyjaśnić ja się "nie ciśnieniuję
W klasie adwenture nie przwiduję ani centymetra czarnuchawikked napisał(a):1. jak najmniej "czarnego"
Masz jak w banku Jestem sadystąwikked napisał(a):wymagające PKPy
Załatwione Myślałem o nocniku tak poza konkursem,tylko dla super ciśnieniowców,bez klasyfikacji ogólnej.wikked napisał(a):jeśli odcinek nocny (którego widzę coraz mniejszy sens) to na pewno nie na czas
Spoko Mam takie atrakcjewikked napisał(a):dużo technicznych przejazdów, podjazdów, trawersów, "rampówek"
Czy 1800m w 8-10 h będzie ok?wikked napisał(a):odcinków gdzie średnia prędkość dobrze przygotowanym autkiem to 2-3 km/h
Mam duży rów podniosę poziom wody i będzie Amazonkawikked napisał(a):rzeczki
Ile dusza zapragnie Do bulu i łezwikked napisał(a):8. błotka
Załatwionewikked napisał(a):aha i najlepiej żeby nie dało się objechać (zawrócić)"ciężkich" odcinków
Dostaniesz ode mnie supergratisowo beczkę adrenalinywikked napisał(a):taki bonus adrenalinowy
Kogut napisał(a):extreme adrenalin
oposs napisał(a):Jezeli wtopisz koledzy z grupy cie wyciagaja, proby nie zaliczasz a jedziesz dalej.
brum napisał(a):A oni co będą czekać?
szymon.ha napisał(a):Sądzę aby organizator przedstawił jakiś dokładniejszy plan bo osobiście zagłosowałem aby nie miały liftu w advance, lecz miałem na myśli to abym coś mógł w terenie pojeździć ze względu nie opisanej klasy turystycznej. Sądzę że advance mógł by być dla osób z zmotanymi autami, co bym im nie odbierać zabawy z cięższego terenu na rzecz innych, lecz wtedy aby turystyk nie był na zasadzie jeżdzenia drogami szutrowymi i zwiedzania zamków, lecz aby odcinki były przystosowane dla aut seryjnych z oponami AT w miare możliwości takich aut, żeby wszyscy byli zadowoleni, Ci co mają auta motane nie stracą i ci co mają zwykłe też pojeżdzą po jakimś błocie, pichu itp ale w miare możliwości.
brum napisał(a):W rajdach chodzi o to żeby każdy jechał tą samą trasą w odstępach kilku minutowych. Zazwyczaj bywa tak że jeśli ktoś kogoś dogoni bo tamten np wkleił to go wyprzeca i jedzie dalej.
Bo niby jak ma być wyłoniony zwycięzca jeśli będą grupy?
dljm napisał(a): ale nie możemy tak rygorystycznie do tego podejść
ponieważ trzeba pamiętać że rajd Opla Frontery jest dla wszystkich posiadaczy tego auta
i nikt nie będzie kupował specjalnie opon tylko na tą imprezę
wprowadzając tak sztywne ograniczenia spowodujemy tylko to że na rajd przyjedzie kilka samochodów, zamiast kilkudziesięciu, a nie oto przecież chodzi
dljm napisał(a):formuła rajdu będzie podobna do klasycznych rajdów terenowych
dljm napisał(a):auta będą puszczane po tych samych trasach co kilka minut (na pewno nie w grupach)
wikked napisał(a):Mało który organizator robi wklejkę zaraz na początku rajdu
wikked napisał(a):Poza tym rajd jest organizowany na terenach prywatnych lub na drogach gminnych z wyznaczonymi trasami przejazdu. Zjazd z wyznaczonej trasy kończy się dyskwalifikacją drużyny lub punktami karnymi.
wikked napisał(a):odstępy 3- lub 5- minutowe są wystarczające
wikked napisał(a):totalne serie to musisz je puścić na początek
wikked napisał(a):to Rajd a nie Zlot lub Spot
dljm napisał(a):będzie dobra zabawa
wikked napisał(a):Ja osobiście upierałbym się że w advance obowiązkowo obuwie MT a turystyk AT i to bez wyjątków.
wikked napisał(a):Wszyscy którzy jadą w advance muszą sobie zdawać sprawę że można dobrze rozwalić auto.
Kogut napisał(a):grupa nr1 odcinek A,B,C,D grupa 2 B,C,D,A grupa 3 C,D,A,B itp
brum napisał(a):Na zlocie przejechałem wszędzie tam gdzie MT bez problemów, nic nie omijałem
dljm napisał(a):bez ciśnienia
brum napisał(a):wikked napisał(a):Ja osobiście upierałbym się że w advance obowiązkowo obuwie MT a turystyk AT i to bez wyjątków.
Na zlocie przejechałem wszędzie tam gdzie MT bez problemów, nic nie omijałem, wkleiłem dwa razy w tym jeden raz na własne życzenie, i to na AT z ciśnieniem 2.2 bara, MT i tak się zaklei i wychodzi na to samo czy AT czy MT.
brum napisał(a):wikked napisał(a):Wszyscy którzy jadą w advance muszą sobie zdawać sprawę że można dobrze rozwalić auto.
To nie jest extrem tylko advence
Powrót do 2 Rajd OFF, 2009, jesień, Cedzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości