Strona 2 z 4

Re: Organizacja

PostNapisane: 27 gru 2011 11:44:40
przez oposs
Logo gotowe, regulamin obrobię i zamieszczę tutaj do społecznej konsultacji

Re: Organizacja

PostNapisane: 27 gru 2011 12:48:37
przez mody1
z logiem to :wsciekly: , to JEST TYLKO RYSUNEK POGLĄDOWY

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 19:08:59
przez oposs
Powoli dopinamy różne tematy. Pora na konkrety, ile może dać OFF?

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 19:40:08
przez mody1
bedzie do dyspozycji całe wpisowe,
trzeba wydrukować naklejki, puchary/dyplomy
ile trzeba dołożyć?

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 19:42:13
przez oposs
Myślę żeby OFF wyłożył na dodatkowe NNW, koszt około 20 PLN/załogę (kierowca +pilot) oraz puchary czyli nie więcej jak 1000,-
Na nagrody postaramy się o kasę sponsorów albo będziemy mieli w naturze albo jedno i drugie

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 19:55:35
przez mody1
przyblizenie /sprawdź czy realne/
przychod:
20-25 aut = 200-400 zł wpisowego na konto off
koszty:
wasze koszty ?
polisy 400-500 zł
puchary 1,2,3 + 1 trial + 1 szybkosc + dyplomy= 150
?

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 20:15:40
przez oposs
Kpl. 1/2/3 porządnych pucharów to około 300,- PLN. Mam dobry sklep sprawdzę. Koszt nadruku koło 100,-
Reszta na NNW, a jak zostanie kasy to nagroda dla pechowca, fair play. Nie zmarnuje się.
Ze składkowych drukować naklejki, a zamiast dyplomów inna forma pamiątki
Swoich kosztów nie liczę, bo się nie da, na razie to przyjemność

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 20:26:03
przez mody1
przy pełnej księgowości musimy rozliczać się co do 1 gr/na wszystko musi być kwit, dieta, faktura, itp/
ale myślę, że będzie się dało to rozwikłać

-- Dodano Śr 04 sty 2012 20:26:03 --

zamiast pucharów myślałem o statuetkach z blachy w kształcie 1 2 3 wycinane laserem - tak jak były robione breloczki

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 20:38:36
przez maciar
Jacek od Agi napisał:"Wasa i Barilla gdzie pracuję zawsze chętnie zasponsoruje pieczywo , wafle , makaron i inne drobiazgi"

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 20:52:43
przez oposs
mody1 napisał(a):na wszystko musi być kwit, dieta, faktura, itp

I na kiego ch... było to stowarzyszenie? :D Jak ma być to będzie :boss:
maciar napisał(a):Jacek od Agi

Niech kolega współorg przeczyta ostatnią linijkę :D
http://www.forum.opelfrontera.pl/viewtopic.php?f=189&t=11060

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 21:05:55
przez mody1
myśle, że stowarzyszenie może zrobić/kupić puchary, naklejki, ubezpieczenie,
spróbuje powalczyć o sponsorów na jakieś nagrody/gadzety
pisałeś kiedyś o DJ/grajku czy będzie ?

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 21:12:57
przez oposs
mody1 napisał(a):pisałeś kiedyś o DJ/grajku czy będzie ?

Maciar do tablicy :D

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 21:29:23
przez maciar
Nie wszystko idzie doczytać :D .Tak Dj .wstępnie i obiecał i się wypiął .Będzie grał na weselu.

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 21:32:43
przez mody1
maciar napisał(a):Dj .wstępnie i obiecał i się wypiął .Będzie grał na weselu.

to 3 słowa dla niego
Czy jest konieczny ?

Re: Organizacja

PostNapisane: 04 sty 2012 21:39:34
przez maciar
Konieczny to nie ale coś brzdąkać może,mam jeszcze 2 osoby na myśli

Re: Organizacja

PostNapisane: 07 sty 2012 18:25:46
przez oposs
Wojtek jest propozycja zmiany ustaleń odnośnie wpisowego.
Jacek jaki rozmiar logo potrzebujesz na stronę główną?

Re: Organizacja

PostNapisane: 07 sty 2012 19:27:32
przez jrzeuski
oposs napisał(a):Jacek jaki rozmiar logo potrzebujesz na stronę główną?
Nie więcej jak 500px szerokości.

Re: Organizacja

PostNapisane: 07 sty 2012 20:25:11
przez oposs
Na mail czy chcesz link?

Re: Organizacja

PostNapisane: 07 sty 2012 20:36:20
przez jrzeuski
Link wystarczy.

Re: Organizacja

PostNapisane: 07 sty 2012 20:58:41
przez oposs
To bierz z wątku publicznego logo jest 512x512