Witamy !



Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

1-3 czerwca 2012

Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez markus » 03 sty 2012 11:44:51

Myślę, że już czas zapodać kilka ważnych informacji, mianowicie:

1. VII Jubileuszowy Zlot OFF odbędzie się 1-3. 06. 2012 r.

2. Bazą VII zlotu OFF będzie zajazd "Anna" adres :

Brzyście 35 k/Mielca
39-307 Gawłuszowice
http://zajazdanna.pl/

3. Opłata za uczestnictwo:
Forumowicz/Klubowicz/przyjaciel klubu - 180 pln za osobę dorosłą (cena dotyczy klubowicza/przyjaciela klubu oraz jego pilota)
Gość (czyli osoby zaproszone spoza klubu) - 200 pln za osobę dorosłą
dzieci do lat 3 - gratis

W cenie wliczone jest wyżywienie, pole namiotowe, trasy, gadżety, zgody na przejazd oraz integracja bez alkoholu!!


Zaczynamy od informacji najważniejszych, ponieważ liczymy się z tym, że każdy chce sobie w jakiś sposób zaplanować to na tyle wcześnie, by było najmniej stresujące.
Konkretny, detaliczny i pełen atrakcji plan imprezy podany zostanie w niedługim czasie.

Pozdrawiamy
Ekipa Podkarpacka
markus
 

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez markus » 28 mar 2012 09:51:16

Witamy jak zwykle serdecznie!!

Podajemy więcej konkretnych informacji na temat VII Jubileuszowego zlotu OFF:

W bazie zlotu, ochrona ma obowiązek wpuszczenia uczestników zlotu od południa (godz. 12stej ) 01.06.2012r.
W biurze ochrony znajdować się będzie także nasze biuro, gdzie każdy z uczestników ma za zadanie się zameldować. Tam zostanie przyjęty na listę obecnych uczestników, zostanie obdarzony kompletem gadżetów wliczonych w cenę uczestnictwa.

Wielką wagę przykładamy do strony kulinarno-rozrywkowej, więc na ogniskach/grillach pojawi się kolejno:
W piątek:
• Bigos myśliwski serwowany z pieczywem
• Kiełbaska z grilla
• Kawa, herbata w termosach, smalczyk biesiadny, ogórki kiszone
w sobotę:
RANO (PRZED WYJAZDEM GRUPY W TEREN)
• Jajecznica na boczku lub półmisek wędlin, sery, nabiał, dżem, pieczywo + kawa, herbata
SUCHY PROWIANT;
• Dwie bułki z wędliną, sałatą i pomidorkiem
• Rogaliki (2szt na osobę)
• Woda mineralna (0.5l)
Kolacja integracyjna przy grillu:
Menu:
• Żurek staropolski (Tu po przyjeździe)
• Kiełbasa, karkówka z grilla
• Surówka
• Pieczywo, ketchup musztarda
• Smalczyk biesiadny, ogórki kiszone

---- NIESPODZIANKA----

w niedzielę:
• Półmisek wędlin, sery, nabiał, dżem, pieczywo + kawa, herbata,

Aby imprezy nie zakłóciły warunki pogodowe, przy grillu lub ognisku jest altana mogąca pomieścić do 200 osób lub jeśli będzie na prawdę zimno to wszystko odbędzie się w karczmie myśliwskiej.
Baza położona jest z dala od innych zabudowań oraz za ogrodzeniem, więc Wasze pojazdy będą bezpieczne. Dodatkowo, baza jest w niedalekiej odległości od rzeki Wisłoki, także wędkarze mogą skorzystać z okazji i wybrać się wcześnie rano na "moczenie kija".
W bazie znajdują się 2 place zabaw dla dzieci, małe zoo oraz właściciele zajazdu zaoferowali oprowadzanie kucykami lub większym koniem ( przez 2h z instruktorem)

W sobotę nasz wartościowy czas umili nam zespół "Brown" z Rzeszowa. http://www.brown.com.pl/

Zakwaterowanie możliwe jest w zajeździe w pokojach dwu- i czteroosobowych, rezerwacje jednak należy zrobić indywidualnie poprzez kontakt bezpośrednio z zajazdem ( http://www.zajazdanna.pl ), a krótka informacja o nie korzystaniu z obozowiska jest wymagana. Jednak ze względu na charakter imprezy, zaleca się skorzystanie z obozowiska bezpośrednio na terenie bazy ( wliczone w cenę ). W końcu to właśnie namiot jest prawdziwym domem offroadera.
Obozowisko znajduje się na boisku piłkarskim, przy którym znajdują się także prysznice i WC.
Na terenie zajazdu znajduje się także sklep spożywczy.
Wszystkie wspomniane wyżej miejsca znajdują się bardzo blisko siebie, zapraszam do zaglądnięcia na stronę www zajazdu.

Zapewniamy:
- organizację imprezy,
- legalną trasę o dużej rozmaitości wraz road-bookiem,
- pełne wsparcie podczas trwania imprezy,
- manu
- zlotowe gadżety,
- darmowe miejsce na obozowisko,


Ceny:
- 180 zł za osobę powyżej 16stego roku życia ( dotyczy klubowiczów, przyjaciela klubu, pilota ),
- 95 zł dzieci do lat 16stu,
- dzieci do lat 3 gratis,
- 200 zł gość (czyli osoby zaproszone spoza klubu)



Aby zostać zlotowiczem należy:

1. Zgłosić swoją obecność w odpowiednim dziale.
2. Przelać bezzwrotną* kwotę w odpowiedniej wysokości na konto (numer konta podany zostanie z dniem 1 kwietnia 2012r.)
3. Przyjechać na imprezę, dobrze się bawić ;-)

*w przypadku wycofania się z imprezy zapewniamy komplet gadżetów zlotowych (dostarczone pocztą).

Do dyspozycji uczestników będzie trasa turystyczno-krajoznawcza o różnym stopniu trudności. Dysponujemy nie profesjonalnym torem off-roadowym o zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, dla łaknących wielkich wrażeń, czyli trasa extreme.
Zlot to spotkanie towarzyskie a nie rywalizacja, choć zawsze jakaś istnieje. Założeniem jest spędzenie weekendu na poznaniu się, integracji etc. (główna grupa docelowa takiej imprezy to rodziny, więc planujemy trasę turystyk ze zwiedzaniem, postaramy się aby wszyscy byli zadowoleni i każdy znalazł coś dla siebie. Extrem dla miłośników będzie bez dodatkowych kosztów, bo jesteśmy do tego przygotowani a zlotowicze są tego warci .

Trasy:

- turystyczna o długości około 110km z zabytkami (np. Zabytkowy Kościół w Gawłuszowicach, Zamek Królewski w Baranowie Sandomierskim) i innymi ciekawymi obiektami po drodze, trasa przejezdna każdym, sprawnym pojazdem 4x4 będącym na oponach inne niż slick (zależy od pogody, działań rolników i leśników), gotowym na zarysowania (od krzaków itp, choć tutaj może być to opcja).
Wszystkie nasze przejazdy są uzgodnione z odpowiednimi władzami lokalnymi, więc zjeżdżanie z umówionych i opisanych tras jest wysoce niewskazane.

- extreme, to trasa gdzie znajdziecie wszystkiego po trochu: piach, błoto, wykrzyż, przeprawa wodna etc.
do przejechania wymagane są głębokie opony AT lub MT, trochę pasów, kinetyk, szekle, grupa ludzi no i chęci!!

Trasy planuje się na sobotę cały dzień, po sobotnim śniadaniu odbędzie się odprawa, gdzie każdy zadecyduje jaką trasę wybierze, następnie przegrupowanie po czym opiekunowie tras przedstawią szczegółowy plan działania!!

Niedziela po śniadaniu to czas wolny na po integracyjną rekuperację, dla chętnych zorganizowane będą wycieczki w ciekawe miejsca,
około południa trzaskamy "rodzinną" zlotową fotkę,
o 14stej oficjalne zakończenie VII Jubileuszowego zlotu OFF.

P.S. Ewentualne pytania, komentarze należy kierować na PW lub kontaktować się ze mną (markus) telefonicznie 781 389 687, mailowo: mczerw78@gmail.com lub w odpowiednim dziale viewtopic.php?f=205&t=11264 regularnie przez ekipę przeglądanym!!
Było by fajnie gdyby zaoszczędzono nam zbędnego marudzenia, prosimy więc o zadawanie konkretnych pytań lub przedstawienie nam konkretnych oczekiwań czy to indywidualnych czy to grupowych. Nie obiecujemy ale zrobimy wszystko by było fajnie!!!!!

Ekipa Podkarpacka
markus
 

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez markus » 28 mar 2012 12:56:26

Zgłoszenia i przelew do dnia 15.05.2012r
markus
 

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez FROTERKA » 29 mar 2012 09:50:28

kondi napisał(a):(może do listy dopisywać kto preferuje jaki kwaterunek wtedy było by wiadomo ile na co jest chętnych ???)

Bardzo dobry pomysł.
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez markus » 24 kwi 2012 10:39:17

Witam,
Podaję plan działania na VII zlot OFF.

Piątek 01.06.2012r.

Przyjazd do bazy będzie możliwy już od godz. 12stej.
Przy bramie każdy uczestnik zamelduje się, oznaczy auto, otrzyma pakiet uczestnika po czym będzie mógł sobie znaleźć miejsce na polu namiotowym lub też "zalogować" się w domku jeśli takowy zarezerwuje!!
Godz. 18sta: rozpalimy grilla gdzie ciepła szama będzie sobie spokojnie czekać na konsumentów!!
(Alk. we własnym zakresie, choć zanosi się, że będzie piwo z kija!!)
Zapoznanie i integracja do późnych godzin nocnych. (bywalcy wiedzą, nowicjusze się przekonają :beer: )

Sobota 02.06.2012r.

Śniadanie od godz. 7:30 do 8:30, po śniadaniu każdy otrzyma suchy prowiant. (Prosimy by każdy odebrał swoje żeby każdy dostał, znaczy bez kombinacji)
Godz. 9:00 odprawa, każdy z uczestników podejmie decyzję czy chce pojechać na turystyk czy na extrema.
Godz. 9:30 Wspólna fotka, przegrupowanie i wyjazd.
Powrót około godz 17:30/18:00
Po powrocie ciepły posiłek, grill, integracja, rozdanie nagród, integracja,
Godz. 20sta (z kawałkiem pewnie) koncert zespołu BROWN.
Około 22:00 Niespodzianka
Integracja, następnie integracja i już tak dokąd chęci będą i wątroba pozwoli!!!

Niedziela 03.06.2012r.

Śniadanie 7:30 do 9:00
Czas wolny, wycieczki w ciekawe miejsca, dla chętnych jeszcze raz wyjazd na trasę extrema, aby udowodnić sobie, że jednak się da!!
O godz. 14stej oficjalne zakończenie VII Jubileuszowego zlotu OFF.
markus
 

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez markus » 24 kwi 2012 14:37:47

Nie ma stresu!!
W turystyku jest między innymi: zwiedzanie zabytkowego kościoła z gontu w Gawłuszowicach, zamku w Baranowie Sandomierskim, oraz wiele innych atrakcji, trasa przejezdna dla każdego 4x4 nawet na slickach!!!
extreme natomiast znajduje się na kilku hektarach ziemi więc jak się nie chce tonie zachodzi potrzeba paprania.
markus
 

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez FROTERKA » 25 kwi 2012 08:46:04

markus napisał(a): jak się nie chce tonie

Chciałeś napisać: "jak się nie chce tonąć"? :D
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Ważne informacje na VII Jubileuszowy Zlot OFF

Postprzez markus » 25 kwi 2012 08:49:28

no właśnie!! :D
markus
 


Powrót do VII Zlot OFF, 2012, Mielec



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron