przez rafaell1 » 01 mar 2016 21:59:39
Witam koledzy mam problem Frontera b 2003 r 2.2 dth 200tyś nakręcone, po rozgrzaniu silnika ale nie zawsze ale często co najmniej 2 razy dziennie zapala mi się żółta kontrolka kluczyk i auto traci moc czasami zaraz się naprawi ale rzadko, jedynie wtedy pomaga zgaszenie auta no i jazda dalej,
Posiadam OP-COMa zczytałem błędy no i prośba do was od czego zacząć szukanie usterki i gdzie?
niżej wstawiłem odczyt z op com.
OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
OP-COM - Okno odczytu KW2000> 2003 (3)|Frontera-B|Silnik|Y 22 DTH
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L06BG763V512214
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24451347 KG
systemSupplierECUHardwareNumber: BOSCH010000001401
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 0000
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6UBMS040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0452
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B03004
systemNameOrEngineType: Y22DTH
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 1450
VehicleManufacturerSpecific: 0470504207
Łączna ilość kodów błędów: 3
P0638 - Obwód przepustnicy, odchylenie ujemne
(05) - Obecny
P0400 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe
(09) - Nie występuje
P0100 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem
(0D) - Nie występuje
NO i jeszcze odczyt z pracy silnika
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,13.9 V
Status zapłonu,Zał 12V
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.50 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
Ciśnienie atmosferyczne,99 kPa
Ciśnienie atmosferyczne,4.05 V
żądanie ciśnienia ładowania,103 kPa
Ciśniemnie ładowania,99 kPa
Ciśniemnie ładowania,1.62 V
Przepływomierz powietrza,207 mg/suw
Przepływomierz powietrza,0.92 V
Temperatura powietrza wlotowego,34 °C
Temperatura powietrza wlotowego,2.01 V
Temperatura cieczy chłodzącej,68 °C
Temperatura cieczy chłodzącej,1.54 V
Temperatura oleju silnika,50 °C
Temperatura oleju silnika,3.36 V
Temperatura paliwa,37 °C
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywne 12V
Pożądane jałowe,900 obr/min
Prędkość silnika,899 obr/min
Prędkość pompy wtryskowej,449.97 obr/min
Pożądany początek wtrysku,2.8 CA
Rzeczywisty początek wtrysku,2.9 CA
Rzeczywista dawka paliwa,6.0 mg/suw
Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Sygnał obciążenia A/C (System Klimatyzacji),0 %
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),509 kPa
żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),49 %
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),49 %
Częstość impulsów elektrozaworu regulatora przepustnicy,4 %
Czujnik położenia przepustnicy,2.57 V
Położenie przepustnicy,31 %
Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,56 %
Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,56 %
Sensor temperatury zewnętrznej,8 °C
Sensor temperatury zewnętrznej,2.58 V
Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Aktywne 0V
Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Zał
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR),88 %
Proszę o jakieś pomocne odp .