Witamy !



[2,2] Wymiana układu paliwowego - smok zbiornika

[2,2] Wymiana układu paliwowego - smok zbiornika

Postprzez mrowa70 » 24 lut 2023 14:13:01

Mój "Franek" też przestał palić, więc zabrałem się do wymiany całego układu - węże, przelewy, inspekcja zbiornika. Węże paliwa jeszcze fabryczne, przelewy tak samo - wszystko ledwo żyje - będę wymieniać. Zrzuciłem zbiornik, żeby się dostać do smoka.
34663465
Na powrocie rurka jest w całości, dopływ składa się z dwóch rurek wchodzących jedna w drugą uszczelnianych oringiem. U mnie ten oring puszcza ze starości :D ( sprawdzane ustną perswazją :D )
To łączenie jest dość wysoko w zbiorniku. Może to jest jeszcze jedna przyczyna zapowietrzania się układu. Przy poziomie paliwa poniżej tego łączenia może zasysać powietrze z baku. Potwierdzałoby to problemy z odpalaniem przy niepełnym zbiorniku po postoju "z górki". Czy ktoś już "macał" temat?
W czarne paski Frotka bordo gryzła trawę kręcąc korbą.
Już nie bordo lecz w błękicie uprzyjemnia moje życie.
Teraz - Granatowy Franek ( bo ON )
Avatar użytkownika
mrowa70
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 2
Dołączył(a): 26 paź 2012 19:52:10
Lokalizacja: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron