Witamy !



[2.2] nie równe obroty

[2.2DTI] Silnik zaczął bujać obrotoami

Postprzez piecja78 » 01 lip 2011 13:13:49

Dziś coś nagle stało się w silniku, zapaliła się kontrolka wtrysku, silnik buja obrotami czasami nawet gaśnie, w tym samym czasie przestał działać obrotomierz, turbina przestała działać, Kiedyś miałem tak z turbiną jak za bardzo wkręciłem go na obroty na 4 biegu, ale po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko wróciło do normy. Co to może być, już sie boje że to nieszczęsna pompa siada...
piecja78
 

Re: [2.2DTI] Silnik zaczął bujać obrotoami

Postprzez jrzeuski » 01 lip 2011 13:27:14

Raczej czujnik obrotów wału korbowego umiera. Brak wskazań obrotomierza tylko to potwierdza, bo on bierze sygnał właśnie z tego czujnika. Jak również silnik do sterowania pompą.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.2DTI] Silnik zaczął bujać obrotoami

Postprzez opelolo » 11 lip 2011 01:56:34

Witam, zacznij od diagnostyki elektronicznej , nie mniej wygląda to niestety na pompę wtryskową.
opelolo
 

Poprzednia strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron