Witamy ! |
---|
|
XII napisał(a):
Dzwoniłem do mechanika, powiedział mi, ze na 90% pompa.. ale czuje, że zasugerował się tym, że te pompy padają... opowiadał coś o jakimś simeringu który to znajduje się w pompie i który może przepuszczać co powoduje zejście paliwa do baku. Mówił też, że jeśli przewody przelewowe nie są mokre, wilgotne to one są w porządku ... a na to co mu powiedziałem, że jak potrzymam auto na rozruszniku to w końcu odpali odparł, że no to pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia dlatego ma problemu z odpalaniem... i że pompa do roboty.
Ma rację?
Może odpalić go jakoś i pojechać na komputer.. ? może da radę sprawdzić ciśnienie na wtryskach? ogólnie sprawność pompy?
Z tego co ja wiem to jak zesra się pompa to auta się nie odpali i tylko laweta lol...
XII napisał(a):Może odpalić go jakoś i pojechać na komputer.. ? może da radę sprawdzić ciśnienie na wtryskach? ogólnie sprawność pompy?
Z tego co ja wiem to jak zesra się pompa to auta się nie odpali i tylko laweta lol...
dez3rter napisał(a):Skoro odpala to nie pompą . Chodzi 3-5 sek bo wypala paliwo które jest na wtryskach , więcej nie ma bo układ zapowietrzony . Możesz odpalic z plakA ale lepiej zwyczajnie odpowietrzyc niż zarzynac rozrusznik. Post wyżej jest lista co i gdzie szukać . Ja też z niej korzystalem tylko w kolejności od najtańszych do najdroższych
-- Dodano 05 mar 2012 18:22:45 --XII napisał(a):Może odpalić go jakoś i pojechać na komputer.. ? może da radę sprawdzić ciśnienie na wtryskach? ogólnie sprawność pompy?
Z tego co ja wiem to jak zesra się pompa to auta się nie odpali i tylko laweta lol...
Komputer nic nie pokaże. Jak będzie awaria to zapali ci się kontrolka Check engine.
Mam pytanie do forumowiczów . Wie ktoś gdzie dostać ( i za ile) zaworek zwrotny do pompy ? Chodzi mi o oryginalny . U mnie padł to wstawiłem od CAT-a bo pasował . Tylko, że ten fabryczny ma jeszcze jedną mała dodatkową dziurkę na śrubie która pewnie czemuś służy. Pytałem w kilku sklepach u mnie i lipa.
sorry za post pod postem (brak opcji edytuj ;p )
-- Dodano 05 mar 2012 18:24:10 --
woops samo sie edytuje ;p
RAFAŁO80 napisał(a):ok dzięki. czyli znowu trzeba wyjąć pompę zeby się dostać do tego czujnika?
beata napisał(a):Hej ja niedawno też pisałam o problemie z odpalaniem ale u mnie jak na razie problem rozwiązany. Nie będę się chwalić żeby nie zapeszyć - między innymi stosowaliśmy się do porad kolegi z forum który pisał co pokoleji sprawdzać, bo też szykowaliśmy się do remontu pompy. Ale po wymianach które opisywałam wcześniej, okazało się że po wymianie oringu czy uszczelki przy jakiejś śrubie przy pompie - maszyna pali jak trzeba.Hura daliśmy radę a już zaczynałam żałować że namówiłam męża żeby mi kupił drugą Fronterę a i tak musiałam jeździć starą. A jeszcze ten kolega z "TRUSKAWKOWEGO PLAKU" tak mnie ubawił że się fest uśmiałam - o co chodzi z tym truskawkowym?
maciar napisał(a):RAFAŁO80 napisał(a):ok dzięki. czyli znowu trzeba wyjąć pompę zeby się dostać do tego czujnika?
No i potem jeszcze trzeci raz bo przestawiacz raczej zatarty na bank.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość