Strona 3 z 3

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 12 lut 2012 10:25:12
przez Mario_gs
To cenowo faktycznie niezle... U mnie po założeniu obudowy filtra z grzłeczką na razie ok, ale niebyło takich mrozów jak ostatnio wiec jeszcze nie wiem. Dzisiaj rano zagadał przy 5 obrocie rozrusznika ( na słuch) i nie bardzo mnie to zadowala... Drugi to max, ale puki co zobaczymy jak będe miał na rano do pracy i będzie mroźno... Jak o 5 rano zapali - wtedy stwierdze ze problem rozwiązany. Ach te frontery... mogły by przestać szarpać po kieszeni.. .:)

-- Dodano 12 lut 2012 10:25:12 --

No i frotka test oblała...temp. - 18 C. Odpaliła za ok 7 razem, ale chciała już za 1 :) otóż już przy 1 kręceniu jakby na sekunde czy pół sek zagadała... Po prostu nie dostaje paliwka i albo się zapowietrza (raczej) albo jeszcze coś nie tak z ropką... Bedę musiał zrobić też test butelki :) bo wydaje mi się że jednak uszczelniacze też bede musiał wymienic... Natomiast ustało szarpanie czyli jednak w pewnym stopniu zmiana filterka (z grzałką) coś dała.. Na szczęście idzie ciepło :)

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 12 lut 2012 12:43:32
przez RudeBoy
Może tez jeszcze kont zapłonu na zimno do ustawienia. To już jest dla mnie czarna magia ale jak będę robił te uszczelniacze w tym tygodniu podpytam mechanika.

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 12 lut 2012 17:22:19
przez Mario_gs
W audi wiem... Tu nie. Ustawianie polegało na zluzowaniu śrub pompy wtryskowej i przestawieniu jej (za mały - w lewo, za duży w prawo) czy odwrotnie.. :) a kąt można było sprawdzić vagiem.. Co do uszczelniaczy - to raczej nie było by zależne od temperatur... raczej. Mam elm`a tam jakiegos, jakiego Wy używacie programu do diagnostyki? Może komp by mi coś podpowiedział...

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 12 lut 2012 18:18:06
przez RudeBoy
Z tego co wiem jednak robi się jakąś korektę zapłonu przy tych pompach. No i ustawienie dawki rozruchowej...

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 12 lut 2012 19:33:45
przez Mario_gs
Ja nie mówię że się nie robi tylko że też nie wiem jak. Wiem w audi bo robiłem. Na innym poście ktoś pisał o zaworku zwrotnym w pompie co też może powodować zapowietrzanie... Może to jeszcze sprawdź u siebie, chociaż kolor ropki u Ciebie mówi sam za siebie...

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 12 lut 2012 19:51:31
przez RudeBoy
Jeszcze jedno miejsce potencjalnego zapowietrzania się pompy. Miedziane podkładki przy króćcach zasilania i powrotu na pompie...

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 13 lut 2012 11:01:43
przez Mario_gs
Tylko wtedy po postoju pewnie było by widać sączącą się ropę...

-- Dodano 13 lut 2012 11:01:43 --

No i dzisiaj zagadał za 1 kręceniem ale przy 5 "ruchu" rozrusznika... Tylko ze dzisiaj jest -8 a nie - 20.

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 13 lut 2012 16:12:40
przez RudeBoy
U mnie też dziś jedno grzanie świec, rozusznik 3 obroty i auto chodzi bez pierdnięcia. Stała nieodpalana od soboty od 12. Z tym, że dziś cieplutko -4. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Zrobię te trawersy... i pewno się cieplej zrobi będzie palić jak złoto... a problem powróci z przyszłą zimą...

Re: Wężyki podciśnienia

PostNapisane: 13 lut 2012 21:42:27
przez Mario_gs
Jak wymienisz to daj znać co i jak,a zeby sprawdzić autko to na wakacje do norwegii:)