Strona 1 z 1
[2.2] kod błędu P 1635

Napisane:
13 sty 2012 23:02:16
przez marcin_2215
Witam,moze zaczne od poczatku,przy rannym rozruchu zaczela sie pokazywac kontrolka silnika po minucie gasla,mam dostemp do kompa i wywalilo kod bledu p 1635 czyli uklad grzania swiec,sprawdzilem swiece metoda kabelek-akumulator wszystkie sprawne padlo na przekaznik swiec,zostal wymieniony mialem piec dni spokoju,i zaczelo sie na nowo przy rannym rozruchu gdy temperatura dodatnia pokazuje sie kontrolka silnika sama sie nie gasi jak poprzednio tylko po nagrzaniu silnika musze wylaczyc silnik i odpalic na nowo i juz mam spokoj,ale rano to samo.przy temp.minus odpali i zaraz gasnie dostaje dziwnych obrotow i zaraz gasnie pozniej juz go nie idzie odpalic tylko na pych ,czytalem troche i stwierdzilem ,ze moze to filtr paliwa,to go wymienilemi w sumie dalej jest to samo tyko przy rannym odpaleniu jak silnik chodzi z piec minut jest ok a jak za szybko dam gazu ukazuje sie zolta kontrolka.Jeszcze raz sprawdzilem w kompie i dalej kod bledu p 1635.Dzisiaj wymienilem jeszcze czujnik temp.silnika bo ma cos wspolnego z obrotami,ale mysle ,ze to nie to. slyszalem ,ze ten kod oznacza napiecie referencyjne 5V ale to juz niewiem o co chodzi.Dodam tylko,ze od poczatku jak go mam temp.silnika dziwnie sie zachowywala bo wskakiwala do 100C a potem opada do 85C ale slyszalem ze ten typ tak ma.Silnik nie ma spadku mocy chodzi ok.Prosze o jakies konkrety z gory dziekuje.
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
14 sty 2012 14:43:24
przez przemekcrx
Albo pompa ma już dosyć
To są posrane silniki z tymi pompami

Ktoś by musiał sprawdzić Ci pompę bo zazwyczaj z nimi jest tylko problem.....
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
14 sty 2012 16:26:48
przez marcin_2215
Rozumiem,ze chodzi o pompe paliwa,w tygodniu sprawdze.dzieki
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
15 sty 2012 02:24:27
przez kasalka
Nie prawda, że silniki z tymi pompami są... jak napisałeś.
Poczytaj na temat "kontrolka silnika"
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
15 sty 2012 09:19:07
przez przemekcrx
No na pewno masz rację

,zobaczymy jak Ci strzeli

to miesięczna wypłata poleci na pompę...
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
15 sty 2012 20:16:40
przez maciar
marcin_2215 napisał(a):Witam,moze zaczne od poczatku,przy rannym rozruchu zaczela sie pokazywac kontrolka silnika po minucie gasla,mam dostemp do kompa i wywalilo kod bledu p 1635 czyli uklad grzania swiec,sprawdzilem swiece metoda kabelek-akumulator wszystkie sprawne padlo na przekaznik swiec,zostal wymieniony mialem piec dni spokoju,i zaczelo sie na nowo przy rannym rozruchu gdy temperatura dodatnia pokazuje sie kontrolka silnika sama sie nie gasi jak poprzednio tylko po nagrzaniu silnika musze wylaczyc silnik i odpalic na nowo i juz mam spokoj,ale rano to samo.przy temp.minus odpali i zaraz gasnie dostaje dziwnych obrotow i zaraz gasnie pozniej juz go nie idzie odpalic tylko na pych ,czytalem troche i stwierdzilem ,ze moze to filtr paliwa,to go wymienilemi w sumie dalej jest to samo tyko przy rannym odpaleniu jak silnik chodzi z piec minut jest ok a jak za szybko dam gazu ukazuje sie zolta kontrolka.Jeszcze raz sprawdzilem w kompie i dalej kod bledu p 1635.Dzisiaj wymienilem jeszcze czujnik temp.silnika bo ma cos wspolnego z obrotami,ale mysle ,ze to nie to. slyszalem ,ze ten kod oznacza napiecie referencyjne 5V ale to juz niewiem o co chodzi.Dodam tylko,ze od poczatku jak go mam temp.silnika dziwnie sie zachowywala bo wskakiwala do 100C a potem opada do 85C ale slyszalem ze ten typ tak ma.Silnik nie ma spadku mocy chodzi ok.Prosze o jakies konkrety z gory dziekuje.
Wymieniłeś czujnik ale czy właściwy.Na jeden kabelek masz czujnik od wskaźnika ,a błąd wskazuje na możliwość uszkodzonego drugiego czujnika na dwa kabelki.Przewody do świec żaden nie styka z masą.Spr.również czy nie przetarła się wiązka od czujnika płynu tego na 2 przewody.Jak masz dostęp do kompa to spr.czy temperatura silnika nie skacze na -50 (przerwa )ew.do 300 (zwarcie).Szukaj

Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
17 sty 2012 14:18:09
przez marcin_2215
Dzieki wielkie za porady.Czujniki wymienilem dwa ten ,ktory idzie na zegary i ten z dwoma kabelkami.Sprawdze tem.na kompie.dzieki
-- Dodano 17 sty 2012 14:18:09 --
Temperatura jest ok.Zrana bede sprawdzal cisnienie na tlokach bo najlepiej na zimny,az sie boje.No jeszcze jest ostatnia wersja przewody przelewowe paliwa,a pozniej to juz koncza mi sie pomysly.pozdr
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
18 sty 2012 01:25:24
przez kasalka
A może najpierw sprawdzić świece żarowe nie na kabelek tylko wykręcić, zobaczyć czy są całe i sprawdzić ich działanie.
Przemek, wybacz, nie pisałem wszystkiego do Ciebie. Pisząc o "kontrolce" miałem na myśli autora tematu. Znajdzie tam wiele bardzo przydatnych informacji.
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
21 sty 2012 15:56:39
przez marcin_2215
Swiece sprawdzilem maja 0,9 ohma,sprawdzilem cisnienie na silniku na zimnym ma po 30 czyli ok.Bylem od macherow od pompy wtrysku sprawdzali kompem spieli pod pompe,i sterownik i pompa ok.Zostaje zapowietrzony uklad paliwa,wymienilem przewody przelewowe i zamontowalem zaworek zwrotny miedzy pompą a filtrem i dalej to samo,rano nie pali,a jeszcze sprawdzilem filtr,ale tez jest ok.Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly na odpalanie?
Re: kod błędu P 1635 2,2dti POMOCY

Napisane:
21 sty 2012 15:59:22
przez jrzeuski
Ja mam jeden. Z rana, zanim zaczniesz kręcić, popuść przewody paliwowe na wtryskach. Potem krótko zakręć rozrusznikiem i sprawdź czy pociekło paliwo. Jeśli nie, to masz układ zapowietrzony i musisz znaleźć przyczynę.