RudeBoy napisał(a):Smutny fakt jest taki, że nieszczęsna pompa VP44 jest chłodzona przez przepływający ON i nie jest dla niej dobre gdy temperatura tego paliwa jest bardzo duża. Dopiero w autach po 2002 roku montowano fabrycznie chłodniczkę paliwa.
W związku z tym, że naocznie stwierdziłem iż paliwo wracające do baku na powrocie jest naprawdę gorące myślę że trzeba poprawić fabrykę. Tym bardziej, że frota w przyszłym roku spędzi z miesiąc w klimacie znacznie cieplejszym niż nasz Bośnia - Albania - Czarnogóra - Chorwacja.
Zastanawiam się na założeniem chłodniczki paliwa z omegi/vectry dti bo ich dostępność jest łatwa i drogie nie są ok 100zł za używkę.
Nie wiem dokładnie jakie ma wymiary ale chciałbym ją zamontować pod autem, dokładnie pod podłogą bagażnika.
Ktoś ćwiczył już coś podobnego?
Jaką tą temperaturę uzyskujesz ????
Sprawdzałeś na kompie jaka jest temperatura paliwa ??? inne diesle mają nawet wstawione na filtrze dogrzewacze by podgrzać paliwo , jak dla mnie zbędna rzecz zanim to paliwo dojdzie do zbiornika wymiesza się i wróci do auta to jest w sam raz ,zmieniają się parametry spalania podejrzewam na + jak jest ciepłe palifko
A to że padają pompy w 2.2 to nie wina temperatury tylko naszego paliwa
Czemu tankując na granicy nasze ON i wlatując na Niemcy czy indziej zrobisz np. 800km,tangujesz u nich i wracasz tą samą drogą i robisz prawie 1000km to czym to idzie...
Był teraz u nas nalot na stacje sprawdzali paliwo normalnie ON jest z domieszką wody i innymi dziadostwami...I jak diesle mogą wytrzymywać a zwłaszcza pompy czy wtryski
A co niektórzy myślą że tankując na ORLEN czy BP tankujesz ich paliwo ??? hmm to się myli
Jest u nas nowiutka stacja <chenczke> nie szło mu wcale paliwo badziewie , wydzierżawił to BP jest logo szyldy BP ale paliwo wstawia stary właściciel jaki i paragony czy faktury
Teraz powstaje następna stacja prywaciarza a barwy ma już ORLENA ,a jeszcze najlepsze mamy palifko na starym cpn< SKR >co po niektórzy powinni wiedzieć co ten skrót znaczy