pisu22 napisał(a):a na chodzącym silniku też masz zero?
Tak, na chodzącym na wolnych obrotach też jest zero. Dopiero jak rozkręcę do ok. 2000 to pokazuje 0,5-0,6.
Witamy ! |
---|
|
pisu22 napisał(a):a na chodzącym silniku też masz zero?
Jinn napisał(a):pisu22 napisał(a):a na chodzącym silniku też masz zero?
Tak, na chodzącym na wolnych obrotach też jest zero. Dopiero jak rozkręcę do ok. 2000 to pokazuje 0,5-0,6.
Jinn napisał(a):Na wolnych obrotach na postoju jest zero. To jest automat i w czasie jazdy gdy całkowicie puszczę gaz to też pokazuje 0 bar.
Jinn napisał(a):A więc tak. Na postoju, na wolnych obrotach wygląda to tak
https://zapodaj.net/678dabb774235.png.html
Na postoju przy 3000rpm https://zapodaj.net/f816084f14f1b.png.html
W trakcie jazdy przy około 3000rmp wygląda tak: https://zapodaj.net/f767cc4568dcf.png.html
Dodam, że przy ok 2600 obrotów było ok 1,4 bara, ale zapalił się CE i auto straciło moc, ale i tak dociągnąłem prawie do 3000. Z tego co się domyślam wtedy komputer otworzył zawór WG.
Jinn napisał(a):Nie, nie ma takiej opcji jak ciśnienie absolutne w kolektorze. Może chodzi o sensor barometru, który pokazuje cały czs 1bar?? Przed chwilą robiłem w op-comie test solenoidu EGR i po aktywacji testu zwiększył się przepływ powietrza z 400mg/suw na 650mg/suw i było słychać delikatną zmianę w pracy silnika. Po zakonczeniu testu parametry i dźwięk wróciły do normy.
Jinn napisał(a):Listopad 1998.
RudeBoy napisał(a):Jinn napisał(a):Listopad 1998.
To jak na mój gust w tym silniku w ogóle nie ma czujnika ciśnienia atmosfrycznego
ECU przyjmuje stałą wartość 1bara.
Albo mam jakąś dziurę w mózgu i nie pamiętam tego czujnika.
Ali.. dobrze pamiętam, że nie ma czujnika ciśnienia atmosferycznego?
Jinn napisał(a):Czujnik ciśnienia w kolektorze wymieniony. Okazało się, że był uszkodzony. Dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam.
Jinn napisał(a):Hehe. Nie ma sprawy. Dobrze, że nie odstawiłem frotki od razu do dizloszpeca, bo już pewnie miałbym wymienione pół silnika. A tak, zostało parę złotych na reanimację przedniego zawieszenia.
Lukaszbmx napisał(a):Witam.
Mam problem, frota od jakiegoś czasu jest strasznie zamulona, a pszy 3 tys obrotów wywala CE.
Błędy to p1125-03 i p400.
Wężyki od podcisnień wymienione o średnicy 4mm ale to chyba nie ma aż takiego znaczenie bo słyszałem że powinny być 3mm średnicy.
Zamieniałem wężyki miejscem egr i turbiny ale bez zmian.
Może to być wina zasyfionego już układu dolotowego?
Kończą mi się pomysły co to może być a nie chce oddawać samochodu do pierwszego lepszego warsztatu.
I ma może ktoś zdjecię jak są podpięte wężyki podciśnień do zaworów? bo tyle razy już zmieniałem je miejscami że nie wiem czy na pewno obrze wszystko podłączyłęm
Borew napisał(a):Lukaszbmx napisał(a):Witam.
Mam problem, frota od jakiegoś czasu jest strasznie zamulona, a pszy 3 tys obrotów wywala CE.
Błędy to p1125-03 i p400.
Wężyki od podcisnień wymienione o średnicy 4mm ale to chyba nie ma aż takiego znaczenie bo słyszałem że powinny być 3mm średnicy.
Zamieniałem wężyki miejscem egr i turbiny ale bez zmian.
Może to być wina zasyfionego już układu dolotowego?
Kończą mi się pomysły co to może być a nie chce oddawać samochodu do pierwszego lepszego warsztatu.
I ma może ktoś zdjecię jak są podpięte wężyki podciśnień do zaworów? bo tyle razy już zmieniałem je miejscami że nie wiem czy na pewno obrze wszystko podłączyłęm
Też mam ten problem podmieniłem czujnik Map i wyczyściłem go dalej to samo elektrozawór wymieniony na nowy wszystkie wężyki posprawdzane egr wyczyszczony już nie mam pomysłów. Auto przy 3 tyś obr zapala się check i brak mocy pedał do końca do 100km/h i dalej nie idzie. Czy to może być turbina ??
pisu22 napisał(a):Borew napisał(a):Lukaszbmx napisał(a):Witam.
Mam problem, frota od jakiegoś czasu jest strasznie zamulona, a pszy 3 tys obrotów wywala CE.
Błędy to p1125-03 i p400.
Wężyki od podcisnień wymienione o średnicy 4mm ale to chyba nie ma aż takiego znaczenie bo słyszałem że powinny być 3mm średnicy.
Zamieniałem wężyki miejscem egr i turbiny ale bez zmian.
Może to być wina zasyfionego już układu dolotowego?
Kończą mi się pomysły co to może być a nie chce oddawać samochodu do pierwszego lepszego warsztatu.
I ma może ktoś zdjecię jak są podpięte wężyki podciśnień do zaworów? bo tyle razy już zmieniałem je miejscami że nie wiem czy na pewno obrze wszystko podłączyłęm
Też mam ten problem podmieniłem czujnik Map i wyczyściłem go dalej to samo elektrozawór wymieniony na nowy wszystkie wężyki posprawdzane egr wyczyszczony już nie mam pomysłów. Auto przy 3 tyś obr zapala się check i brak mocy pedał do końca do 100km/h i dalej nie idzie. Czy to może być turbina ??
Jaki błąd wywala?
Od tego się zaczyna poszukiwania
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość