Witamy !



[2.2] Gdy temp. spada do -10 przestaje grzać świece

[2.2] Gdy temp. spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez Jola » 30 lis 2012 13:16:26

Witam wszystkich i proszę o pomoc.Mam problem z moją Frotką kiedy spada temperatura przestaje grzać świece a co się z tym wiąże pompa nie chodzi.
Akumulator jest sprawny węże drożne a jednak zimą nie pali muszę wyjmować akumulator z samochodu na noc bo jeżeli tego nie zrobię to nigdzie nie pojadę :cry2:
Jola
 

Re: Gdy tem.spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez Komand » 30 lis 2012 16:16:51

Jola napisał(a):Witam wszystkich i proszę o pomoc.Mam problem z moją Frotką kiedy spada temperatura przestaje grzać świece a co się z tym wiąże pompa nie chodzi.
Akumulator jest sprawny węże drożne a jednak zimą nie pali muszę wyjmować akumulator z samochodu na noc bo jeżeli tego nie zrobię to nigdzie nie pojadę :cry2:


Takiego przypadku nie widziałem, jedyne co mi przychodzi do głowy uszkodzony lub odwrotnie podłączony czujnik temperatury (ten, który podaje sygnał do sterownika świec, on na podstawie wskazań tegoż czujnika zmienia czas grzania).
Jaką pompę masz na myśli? tą elektryczną obok zbiornika wyrównawczego?
Komand
 

Re: Gdy tem.spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez adam-wwy » 30 lis 2012 17:14:30

Trochę dziwnie napisałaś. Akumulator sprawny, ale musisz go zabierać na noc bo nie odpali??
adam-wwy
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 222
Dołączył(a): 21 maja 2011 12:29:29
Lokalizacja: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: Gdy tem.spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez Balkandriver » 30 lis 2012 20:30:02

No właśnie :(
Jeśli sprawny, to zagrzeja świece i zakręci rozrusznik, kwestia odpalenia, to inna sprawa.
Jeśli akumulator ma zgon, to faktycznie jego śmoc nie wystarczy na pobór prądu na grzanie świeczek, ale wtedy nawet nie ma co marzyć o obróceniu rozrusznikiem.
Musisz doprecyzować.

BALKANDRIVER
Frontera 2.8 TDi - Long Distance Voyager
http://www.fotolandia4x4.com -> relacje, zdjęcia, filmiki
http://chomikuj.pl/balkandriver -> Mój chomik (nie tylko) Wędrowniczek
Spieszmy się kochać szuter, bo tak szybko odchodzi.
Avatar użytkownika
Balkandriver
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1669
Obrazki: 63
Dołączył(a): 07 lip 2007 18:11:13
Lokalizacja: Smokogród
Pochwały: 8
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Gdy tem.spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez Jola » 01 gru 2012 11:57:49

Balkandriver napisał(a):No właśnie :(
Jeśli sprawny, to zagrzeja świece i zakręci rozrusznik, kwestia odpalenia, to inna sprawa.
Jeśli akumulator ma zgon, to faktycznie jego śmoc nie wystarczy na pobór prądu na grzanie świeczek, ale wtedy nawet nie ma co marzyć o obróceniu rozrusznikiem.
Musisz doprecyzować.

BALKANDRIVER


Wkładałam też inny akumulator i to samo czyli :dupa: z odpalenia,a co do pompy to chodziło mi o tą która podaje ropę.Sprawdzę jeszcze ten czujnik może to coś da.
Jola
 

Re: Gdy tem.spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez Komand » 01 gru 2012 12:37:11

Jola napisał(a):
Balkandriver napisał(a):No właśnie :(
Jeśli sprawny, to zagrzeja świece i zakręci rozrusznik, kwestia odpalenia, to inna sprawa.
Jeśli akumulator ma zgon, to faktycznie jego śmoc nie wystarczy na pobór prądu na grzanie świeczek, ale wtedy nawet nie ma co marzyć o obróceniu rozrusznikiem.
Musisz doprecyzować.

BALKANDRIVER


Wkładałam też inny akumulator i to samo czyli :dupa: z odpalenia,a co do pompy to chodziło mi o tą która podaje ropę.Sprawdzę jeszcze ten czujnik może to coś da.

Pompa paliwa jest napędzana mechanicznie z silnika, tak samo jak pompa wtryskowa.
Jeżeli rozrusznik kręci to i obie pompy mają napęd ("się kręcą").
Sprawdź czy włączeniu zapłonu w stacyjce jest napięcie na kabelku który dochodzi do pompy wtryskowej (jest jeden, na górze)-ten kabel steruje elektrozaworem który otwiera (po włączeniu zapłonu ma być napięcie na kabelku) i zamyka (po wyłączeniu zapłonu nie ma być napięcia na kabelku) dopływ paliwa do pompy wtryskowej.
Komand
 

Re: Gdy tem.spada do -10 przestaje grzać świece

Postprzez bienias_75 » 02 gru 2012 00:56:50

Trochę ciężko zrozumieć o co chodzi z pompą ;) Jeśli auto przestaje Ci palić przy niskich temperaturach a przy wyższych odpala, to może świece Ci nie grzeją całkiem (lub np grzeje jeden obwód) i od sprawdzenia tego bym zaczął. Roboty na 20 minut. U mnie było podobnie, bałagan w kablach i jedna świeca padnięta, spływające paliwo. Kable polutowane na stałe bez kostek, świece sprawdzone, założony drugi zaworek powrotny oraz przezroczysty filterek aby było widać czy paliwo nie ucieka, Po dwóch dniach odpaliła bez problemu (około 0 stopni), teraz czekam na większe mrozy.
Avatar użytkownika
bienias_75
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 05 cze 2010 22:31:57
Lokalizacja: Sulęcin
Pochwały: 2
Województwo: Lubuskie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995


Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron