RudeBoy napisał(a):
Tak samo gadanie że skrzynia dostaje w dupę jak się rura odkręca? Skąd taki pomysł? Kto z Was jest w stanie wygenerować więcej jak 290Nm momentu obrotowego?
Spójrz na skale kluczy dynamometrycznych...
Witamy ! |
---|
|
RudeBoy napisał(a):
Tak samo gadanie że skrzynia dostaje w dupę jak się rura odkręca? Skąd taki pomysł? Kto z Was jest w stanie wygenerować więcej jak 290Nm momentu obrotowego?
RudeBoy napisał(a):Tak jak pisałem Ci w innym temacie powinno być dokręcone 150Nm + 45 stopni + 15 stopni. Powinno się zawsze dawać nową śrubę aby zminimalizować możliwość urwania przy odkręcaniu.
Jak nie możesz na szczał z rozrusznika odkręcić to być może ktoś przesadził...
Zrób tak.
Rozgrzej porządnie silnik. Jak już będzie wsio gorące bierzesz jakiś zamrażacz typu Wurth ICE i psikasz bardzo dużo na śrubę. I od razu odkręcasz "na rozrusznik"
monter69 napisał(a):Witam Państwa,
Trochę odświeżę temat, a mianowicie mam problem z uszczelnieniem przednim wału korbowego, był on (uszczelniacz) wymieniany parę razy,jednak po paru dniach zawsze zaczyna przeciekać i olej wali na pasek wielorowkowy i oczywiście komorę silnika
Proszę o poradę jak temu zaradzić.
Z góry Dziękuję.
Lukaszbmx napisał(a):Jak się zdejmie już koło pasowe z wału to ciężko jest wymienić uszczelniacz?
Umyłem silnik i widzę że mi kapie spod tego koła pasowego ale nie wiem czy to z uszczelniacza wała czy może z miski olejowej
zendi1985 napisał(a):nie no to jest totalna porażka próbowałem na zblokowany klucz i rozrusznikiem poźniej na szarpanie przez popych auta i wączanie biegu pożniej rozebrałem pół przodu i duży pneumantyk i za skurw....a nie puście co za jeleń to dokręcał i poco tak mocno nawet w silnikach ciężarówek tak mocno nie przykręcają śrub, jak jej nie urwe to będzie dobrze. Jutro walcze dalej
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość