Witamy !



[2,2] dtl opinia o konstrukcji

[2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez zendi1985 » 17 lut 2014 20:45:04

porażka po całości :(
normalnie jestem załamany :cry2: nad konstrukcją silnika 2,2 dtl załamany i wściekły :wsciekly: jakbym dopadł gościa który wymyślił to coś to najpier kazał bym mu to naprawiać a później jeszcze bym mu nakopał do :dupa:
moja zabawa zaczeła się od głupiego wycieku oleju w okolicy skrzyni no to jak to człowiek który chce mieć wszystko w idealnym stanie pomyślałem sobie wymienie uszczelnienie wału a przy okazji zrobie sobie sprzęgło i będzie gites no i tak postawiłem frotke w garażu i zaczynamy działać, co sie o kur...łem przy targaniu skrzyni to żona nawet przyleciała żebym sie uspokoił no ale to był dopiero zaczątek całej zabawy pomijając fakt że jakiś idiota dowalił śrubi na dwumasie do oporu to jeszcze dał je na kleju ale to nic da się przeżyć wymieniłem sobie uszczelnienie i było gites wraz z zakładaniem skrzyni pozamawiałem sobie pare części między innymi komplet uszczelek do kolektora ssącego który (pomyślałem sobie) trzeba by było wymyć w środku bo pewnie jest zalepiony po całości no i dodatkowo poszły też nowe przewody nadmiarowe do wtrysków i wogóle przewody zasilania i powrotu pompy wtryskowej bo jakoś ciężko paliła po odstaniu kilku dni. pięknie ładnie wszystko porobione zadowolony odpalam auto i wszystko fajnie śmiga. pojeżdziło ze dwa trzy dni i postawiłem je, po trzech dniach przychodze i ku mojemu żdziwieniu kur....a plama oleju pod autem no myślałem że mnie rozpier....i patrze pod spód z nadzieją ze to tylko pozostałości po porzednich wyciekach no ale oczywiście na moje szczęście nie oczywiście musi napierniczać z uszczelniacza wału z przodu silnika. No nic wsiadamy do auta i odstawimy go do garażu żeby coś podziałać no i teraz odpalamy a tu zdziwko bo nie pali zbyt ładnie przerywa świecą błędy i dopiwero po lekkim dodaniu gazu chodzi normalnie i gasną błędy, no se myśle fajna jazda. Pierwsze co rzucam się na kompa i na forum frotki o co kaman jak odkręcić śrube koła pasowego oraz co z tym słabym paleniem. ku mojej radości pojawia się wiele pomysłów na odkręcenie śruby więc bez przejęcia z myślą że lajtem pójdzie przechodze do drugiego tematu i tu też z radością że to tylko uszczelniacze mostków wybieram się do garażu no i zaczynamy.
pierwsza na plan poszała śruba koła pasowego oczywiście ta menda zaczeła się stawiać nawet dupny pneumantyk nie dał rady :wsciekly: kto to zakrecał i po jakiego grzyba tak mocno :wsciekly: odszedłem od tematu bo jeszcze w chwili wściekłości zerwe śrube i wogóle będzie jazda
zabieram się za uszczelki wtrysków, myślę sobie przy okazji dam wtryski do sprawdzenia więc na powoli ściągam sobie dekiel i patrze z niepokojem w strone kolektora ssącego z myślą będzie fajnie jak mostek się nie połamie i nie wyjdzie bez zdejmowania kolektora (tydzień wcześniej zakładałem nowe uszczelki) no i oczywiście jak na złość nie wyjdzie a jeszcze na dodatek patrze na wtryski a one centralnie pod wałkiem rozrządu i bez zdejmowania rozrządu ich nie wyjme nie mówiąc o problematycznej wymianie uszczelnień. Szlak mnie jasny ogarną na myśl o ustawianiu rozrządu w tym silniku żuciłem wszystkie klucze i pier...e taką robote takich wymysłów jak tutaj to jeszcze nie widziałem już nawet w najgorszym hyundai nie było takich problemów jak tutaj
teraz widze że diesel tego typu to był zły wybór i to naprawde zły wybór
naprawdę NIE POLECAM tego typu frotki - ja chciałem wymienić tylko uszczelnienia a kutwa już pół silnika rozebrałem
jeszcze tylko ciekawi mnie ta śruba od koła pasowego jak ona jeszcze pierd...e to już wogóle przeważy szale i chyba kupie inny silnik i wstawie

ciekawe jak to jest z pozostałymi silnikami ???????????????

pozdrawiam
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2 dtl] opinia o konstrukcji

Postprzez brum » 17 lut 2014 20:52:13

teraz czekamy na pozytywne opinie dwóch użytkowników :mrgreen:
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2 dtl] opinia o konstrukcji

Postprzez ali » 17 lut 2014 20:53:38

Ja tam nie narzekam, to nie silnik z lat 60-tych, tutaj trzeba pomyślec zanim sie coś zrobi, zapytać innych.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2 dtl] opinia o konstrukcji

Postprzez RudeBoy » 17 lut 2014 21:14:53

brum napisał(a):teraz czekamy na pozytywne opinie dwóch użytkowników :mrgreen:



hehehe...
obecny!

Akurat jest cała masa silników diesla w których wtryski są pod wałkiem rozrządu. Choćby szmelcwagenowe 1.9TDi na pompowtryskach.
Jak ktoś zakręcił na maxa i wkleił śruby na dwumasie to jaki to ma związek z konstrukcją silnika?
Śruba na wale trzymająca koło pasowe jest w prawie każdym silniku i nigdy nie odkręca się jej palcami. Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni. Także musi siedzieć mocno.
Wymiana uszczelnień trawersów wtrysków jest czynnością serwisową z interwałem 150.000km opisana w TISie a to, że parę dni wcześniej rozbierałeś kol. dolotowy to też wina konstruktorów? Poza tym wystarczy zdjąć tylko pokrywę kolektora i zajmuje to dosłownie 5 minut.

Zmierz se ciśnienie oleju bo jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.


Ja ze swoim silnikiem nie mam absolutnie żadnych problemów odpukać.
Jedyne co przy nim robiłem to:
- uszczelniacze trawersów
- czyszczenie kol. dol.
- wymiana EGRa

Auto śmiga, pali bez problemów a nie jest przeze mnie jakoś bardzo oszczędzane.
Jedyne co mam mu do zarzucenia tak na prawde to to, że nie ma 360Nm momentu i nie pali 8l :D
Ostatnio edytowano 18 lut 2014 17:46:08 przez RudeBoy, łącznie edytowano 1 raz
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez brum » 17 lut 2014 21:30:40

RudeBoy napisał(a):jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.

może odma nie drożna?
RudeBoy napisał(a):Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni.

nie wiem ile to w sumie Nm, ale u mnie podobno jest 300 i odkręciłem bez problemu. I na kleju było ale to raczej z fabryki.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2 dtl] opinia o konstrukcji

Postprzez zendi1985 » 17 lut 2014 21:33:16

RudeBoy napisał(a):
brum napisał(a):teraz czekamy na pozytywne opinie dwóch użytkowników :mrgreen:



hehehe...
obecny!

Akurat jest cała masa silników diesla w których wtryski są pod wałkiem rozrządu. Choćby szmelcwagenowe 1.9TDi na pompowtryskach.
Jak ktoś dojebał na maxa i wkleił śruby na dwumasie to jaki to ma związek z konstrukcją silnika?
Śruba na wale trzymająca koło pasowe jest w prawie każdym silniku i nigdy nie odkręca się jej palcami. Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni. Także musi siedzieć mocno.
Wymiana uszczelnień trawersów wtrysków jest czynnością serwisową z interwałem 150.000km opisana w TISie a to, że parę dni wcześniej rozbierałeś kol. dolotowy to też wina konstruktorów? Poza tym wystarczy zdjąć tylko pokrywę kolektora i zajmuje to dosłownie 5 minut.

Zmierz se ciśnienie oleju bo jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.


Ja ze swoim silnikiem nie mam absolutnie żadnych problemów odpukać.
Jedyne co przy nim robiłem to:
- uszczelniacze trawersów
- czyszczenie kol. dol.
- wymiana EGRa

Auto śmiga, pali bez problemów a nie jest przeze mnie jakoś bardzo oszczędzane.
Jedyne co mam mu do zarzucenia tak na prawde to to, że nie ma 360Nm momentu i nie pali 8l :D


nie no poprostu jestem wściekły bezowocnym dniem w garażu i to mnie tak nakręciło że musiałem się wywnętrzyć :?

co do siły dokręcenia śruby to 150 Nm + katy to nie jest to dużo a napewno u mnie taką siłą nie jest dokrecona bo już dawno by pusciła - jutro spróbuje pneumantykiem do kół z ciężarówki
uszczelke kolektora ssącego pal licho to jest pare groszy ale wystarczyło by kolektor obniżyć o dosłownie centymetr niżej i było by okej
jeszcze jedno bo niechce się zrażać do tego silnika - czy jest gdzieś dostępna książka dotycząca tych silników bo skoro już wymieniam uszczelnienia to wytargam odrazu wtryski i wyślę do sprawdzenia dla spokojności a niechcę zasmiecać forum różnymi zbędnymi niekiedy tematami z pytaniami co i jak ???
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez RudeBoy » 17 lut 2014 21:38:23

brum napisał(a):
RudeBoy napisał(a):jak Ci wywala uszczelniacze na wale być może masz zwalony zawór reg. ciśnienia oleju.

może odma nie drożna?


No też może być ale w tym silniku odma jest króciutka a separator oleju lichy nie bardzo ma się co zatkać... Poza tym odma wpięta tuż przed turbina także przeciąg w niej potężny zazwyczaj.

RudeBoy napisał(a):Śruba dokręca się 150Nm + 45 stopni + 15 stopni.

nie wiem ile to w sumie Nm, ale u mnie podobno jest 300 i odkręciłem bez problemu. I na kleju było ale to raczej z fabryki.[/quote]

No nie odkręca się to leciutko ale idzie to odkręcić....
Jak jemu nie idzie nawet jak wali rozrusznikiem to może ktoś dowalił na maxa tą śrubę albo wkleił na jakiś super hiper loctite i teraz będzie płacz...

-- Dodano 17 lut 2014 21:40:27 --

zendi1985 napisał(a):skoro już wymieniam uszczelnienia to wytargam odrazu wtryski i wyślę do sprawdzenia dla spokojności a niechcę zasmiecać forum różnymi zbędnymi niekiedy tematami z pytaniami co i jak ???


Jak Ci auto nie kopci, nie pali jak smok to zostaw te wtryski w spokoju.
Tam są zwykłe wtryskiwacze dwu sprężynowe, które uchodzą za nieśmiertelne. Nie masz problemów z wtryskami to zostaw. Poza tym i tak ich nie wyjmiesz pewno bez specjalnej pokrętki :D
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez zendi1985 » 17 lut 2014 22:00:59

masz jakiś sound na youtubie czy tam wrzucie żeby posłuchać jak twój klekot pracuje ????

w którym miejscu jest podejrzewany przez ciebie zawór regulacji ciśnienia oleju ????
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez bart322 » 17 lut 2014 22:24:58

RudeBoy napisał(a):Jak Ci auto nie kopci, nie pali jak smok to zostaw te wtryski w spokoju.
Tam są zwykłe wtryskiwacze dwu sprężynowe, które uchodzą za nieśmiertelne. Nie masz problemów z wtryskami to zostaw. Poza tym i tak ich nie wyjmiesz pewno bez specjalnej pokrętki :D


Moj mechanior tez tak mowi. Przerobil ponad 200 tych silnikow i tylko 2 razy byly padniete wtryski. No, liczac moje, to trzy...
Avatar użytkownika
bart322
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1689
Obrazki: 10
Dołączył(a): 03 lip 2012 18:54:30
Lokalizacja: Kobielice
Pochwały: 7
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez RudeBoy » 17 lut 2014 22:30:24

zendi1985 napisał(a):masz jakiś sound na youtubie czy tam wrzucie żeby posłuchać jak twój klekot pracuje ????

w którym miejscu jest podejrzewany przez ciebie zawór regulacji ciśnienia oleju ????


Dostęp do zaworu jest dopiero po odkręceniu miski. Tak, że Ciężki temat.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem. Wkręć manometr zamiast czujnika oleju.

Nagrań z pracy silnika na luźno nie mam :D
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez ali » 17 lut 2014 22:42:18

zendi1985 napisał(a):masz jakiś sound na youtubie czy tam wrzucie żeby posłuchać jak twój klekot pracuje ????

w którym miejscu jest podejrzewany przez ciebie zawór regulacji ciśnienia oleju ????



Kązdy chyba pracuje inaczej, to zalezy od wielu czynników.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez zendi1985 » 17 lut 2014 22:48:36

RudeBoy napisał(a):
Dostęp do zaworu jest dopiero po odkręceniu miski. Tak, że Ciężki temat.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem. Wkręć manometr zamiast czujnika oleju.

Nagrań z pracy silnika na luźno nie mam :D


Moge prosić rysunek umiejscowienia zaworu z TIS-a bo ja jeszcze nie posiadam ale już działam w tym kierunku aby posiadać
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez adrianee36 » 17 lut 2014 22:49:12

to ja dodam cos od siebie :D te silniki sa moze i fajne , ale z nimi sa wieczne problemy, ciagle w nich cos nawala jak nie jedno to drogie , jak nie przepływki to elektronika pompy , to trawersy itp. jest to niekoncząca sie opowiesc.... nie ma ani jednego przypadku opisanego ze ktos wyremontował ten silnik wjebał 5000zł i był zadowolony ze silnik był bez awaryjny ,on i tak bedzie sie jeb$#ć . Chociaz jest na forum pierwszy smiałek ktory bedzie probował obalic tą teorie, czekamy na efekty ... ;)



Ps. A wiesz Grzesiek czemu twoj sie nie doprowadza cie do kórw@#y ? zobacz na licznik :P masz od nowosci ile przejechane 100 000km ?
Avatar użytkownika
adrianee36
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3030
Obrazki: 3
Dołączył(a): 24 lis 2010 21:36:46
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 9
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez ali » 17 lut 2014 22:52:22

adrianee36 napisał(a):to ja dodam cos od siebie :D te silniki sa moze i fajne , ale z nimi sa wieczne problemy, ciagle w nich cos nawala jak nie jedno to drogie , jak nie przepływki to elektronika pompy , to trawersy itp. jest to niekoncząca sie opowiesc.... nie ma ani jednego przypadku opisanego ze ktos wyremontował ten silnik wjebał 5000zł i był zadowolony ze silnik był bez awaryjny ,on i tak bedzie sie jeb$#ć . Chociaz jest na forum pierwszy smiałek ktory bedzie probował obalic tą teorie, czekamy na efekty ... ;)



Ps. A wiesz Grzesiek czemu twoj sie nie doprowadza cie do kórw@#y ? zobacz na licznik :P masz od nowosci ile przejechane 100 000km ?


Siejesz mity, o 2.0 też same superlatywy piszesz a zobacz tutaj http://forum.opelfrontera.pl/viewtopic.php?f=100&p=202295#p202295 :mrgreen:
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez RudeBoy » 17 lut 2014 22:57:09

adrianee36 napisał(a):Ps. A wiesz Grzesiek czemu twoj sie nie doprowadza cie do kórw@#y ? zobacz na licznik :P masz od nowosci ile przejechane 100 000km ?


Więcej trochę. Bo przecież przez połowę życia mojej froty licznik jej nie działał :) Jak w kazdej B frocie :mrgreen:

Moja kuzynka ma od nowości Zafire 2.2DTI aktualny przebieg 380.000.
Jej awarie to: pompa przy 310.000 i sprzęgło przy 240.000 choć w sumie to nie awaria a zwyczajne zużycie. Nawet turbiny nie robiła.
Aaa... zapomniałem koło pasowe wału się sypnęło jej rok temu.

Doktoryzuje się nad jej autem od lat :D
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez adrianee36 » 17 lut 2014 23:04:00

ali napisał(a):Siejesz mity, o 2.0 też same superlatywy piszesz a zobacz tutaj http://forum.opelfrontera.pl/viewtopic.php?f=100&p=202295#p202295 :mrgreen:



piszemy o mostach czy silnikach ali ? bo ja tam napisałem opinie o moscie w sporcie 2.0 a nie silniku.
Avatar użytkownika
adrianee36
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3030
Obrazki: 3
Dołączył(a): 24 lis 2010 21:36:46
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 9
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez ali » 17 lut 2014 23:09:09

adrianee36 napisał(a):
ali napisał(a):Siejesz mity, o 2.0 też same superlatywy piszesz a zobacz tutaj http://forum.opelfrontera.pl/viewtopic.php?f=100&p=202295#p202295 :mrgreen:



piszemy o mostach czy silnikach ali ? bo ja tam napisałem opinie o moscie w sporcie 2.0 a nie silniku.


No nie da sie zacytować z czatu ale kazdy wie że chwalisz ten silnik pod samo niebo .
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez adrianee36 » 17 lut 2014 23:23:33

jest dobry, tani i niezawodny, jak by nie jego jedna wada to byłby idealny :D

Brak NM :P
Avatar użytkownika
adrianee36
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3030
Obrazki: 3
Dołączył(a): 24 lis 2010 21:36:46
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 9
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez Semir » 18 lut 2014 05:48:48

Ja tam na mój silnik nie narzekalem na licznik stanol na ponad 350000 i też nie działał zawsze więc sądzę że było i ponad 400 tys. Wszystkie awarie które wydawały mi się poważne były blachę i do ogarnięcia samemu. Regularne przeglądy wymiany i dbanie się opłaciło. Kupiłem też dość zdrowy okaz Ale po auto jechałem do Holandii.
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2,2] dtl opinia o konstrukcji

Postprzez negru » 18 lut 2014 12:50:02

Ja przez 3 lata użytkowania robiłem 2 razy uszczelkę pod głowicą, 2 razy trawersy i 2 razy regenerowałem turbinę, nie licząc innych pierdół - wszystko kręciło się wokoło silnika. Z innych rzeczy nic nie nawaliło. O ile turbina była źle zregenerowana i to wina ewidentnie mechaników, to reszta pozostaje w fazie domysłów, czy to wina człowieka, czy pojazdu, że tak się psuje. Do dziś nie znam odpowiedzi na to pytanie :niewiem:
negru
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 05 wrz 2011 19:28:21
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Następna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron