Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 28 lis 2013 10:57:55

Zadałeś sobie minimum trudu i przeczytałeś na forum o podobnych problemach.
Bo ten temat jest tu wałkowany non stop i został już przerobiony na 1000stronę.

Wszystko co do joty jest na forum.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 28 lis 2013 13:47:34

darek1978 napisał(a):ja pompe wtryskowa regenowalem 2 miechy temu, nowe wtryski, regenerowane turbo, wszystko za 1 zamachem, wczesniej jak mialem problem z pompa to komputer reagowal a teraz cisza, zadnego bledu nic..

Zależy co robili.Głowicę w pompie wymieniali czy standart tłok+elektronika?
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez góral » 28 lis 2013 16:18:42

wiem żę temat był wałkowany 1000razy ale wracając do mojego zapytania mam takie kilka rzeczy nie podpiętych u mnie w aucie i jeden wężyk zaślepiony śrubą, ktoś mi powie od czego to jest i dlaczego ktoś to mógł odpiąć? czy może to być przyczyną że mi auto rano ni pali? mam 24tys oryginalnego przebiegu, akumulator, swiece zarowe, pompe i filtr paliwa nowe.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
góral
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 28 lis 2013 16:24:20

Odpięte klapy zawiorowań nie są przyczyną problemów z rozruchem.

Ile masz przebiegu? 24tys?
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez ali » 28 lis 2013 16:27:05

Ja widze na zdjęciu że jest az mokro koło wtryskiwaczy, nie może tak być
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez szymon.ha » 28 lis 2013 16:28:28

Ten zaolejony silnik wygląda na 424k km :D
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 28 lis 2013 16:29:20

No bo pewno ma ze 300.000 :D
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez góral » 28 lis 2013 16:29:44

ali napisał(a):Ja widze na zdjęciu że jest az mokro koło wtryskiwaczy, nie może tak być


to nie paliwo tylko olej spod pokrywy, uszczelka zamówiona będzie lada dzień

-- Dodano 28 lis 2013 16:39:45 --

240tys km potwierdzone książką kupiłem od pierwszego właściciela

-- Dodano 28 lis 2013 16:40:23 --

znajomego który nigdy niemiał problemów z tym autem
góral
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 28 lis 2013 16:42:28

No dobra 240 a nie 24 jak napisałeś wcześniej.

1. Rozbierz kolektor dolotowy.
2. Wyczyść syf jakiego nigdy nie widziałeś
3. Wyczyść klapy wirowe
4. Sprawdź szczelność i działanie siłownika klap
5. Sprawdź działanie odpiętego elektrozaworu.
6. Podepnij wszystko jak być powinno.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 28 lis 2013 17:22:51

RudeBoy napisał(a):No dobra 240 a nie 24 jak napisałeś wcześniej.

1. Rozbierz kolektor dolotowy.
2. Wyczyść syf jakiego nigdy nie widziałeś
3. Wyczyść klapy wirowe
4. Sprawdź szczelność i działanie siłownika klap
5. Sprawdź działanie odpiętego elektrozaworu.
6. Podepnij wszystko jak być powinno.

7. Zdemontuj pompę wtryskową jak kolektor był czysty i napraw
góral napisał(a):
ali napisał(a):Ja widze na zdjęciu że jest az mokro koło wtryskiwaczy, nie może tak być


to nie paliwo tylko olej spod pokrywy, uszczelka zamówiona będzie lada dzień

-- Dodano 28 lis 2013 16:39:45 --

240tys km potwierdzone książką kupiłem od pierwszego właściciela

-- Dodano 28 lis 2013 16:40:23 --

znajomego który nigdy niemiał problemów z tym autem

Ale zaślepił przewód od klap bo auto dymiło na niebiesko i nie był pewien czy pompa czy zasyfiony kolektor więc sprzedał znajomemu taki kolega :D
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 28 lis 2013 17:33:29

Maciar... no... chciałem mu tego oszczędzić :mrgreen:

...ale life is brutall...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez góral » 28 lis 2013 18:32:05

sprawdze to co piszecie, auto po odpaleniu (umęczeniu) puszcza dyma ale na czarno
góral
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Markon » 28 lis 2013 20:50:44

jak sie nie mylę to jest podciśnienie od turbiny to bez wężyków , bo ten górny jest od EGR a ten pod nim po prawej od klap wirowych ?? ale zaślepione są wężyki klap wirowych :shock: hmmm tak samo jak u mnie i nie mam z tym żadnego problemu, podejrzewam ze masz problem z podgrzewaniem świec żarowych (ale to tylko moje zdanie )
Mitsubishi Pajero 2 3.0
Suzuki Grand Vitara 2 2.0
Ford Escape 2 2.5
Avatar użytkownika
Markon
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 694
Obrazki: 4
Dołączył(a): 17 lis 2010 18:13:49
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Pochwały: 1
Województwo: Łódzkie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 29 lis 2013 08:34:57

Markon napisał(a):jak sie nie mylę to jest podciśnienie od turbiny to bez wężyków , bo ten górny jest od EGR a ten pod nim po prawej od klap wirowych ?? ale zaślepione są wężyki klap wirowych :shock: hmmm tak samo jak u mnie i nie mam z tym żadnego problemu, podejrzewam ze masz problem z podgrzewaniem świec żarowych (ale to tylko moje zdanie )


no i jesteś w podwójnym błędzie
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Markon » 29 lis 2013 19:29:43

RudeBoy napisał(a):
Markon napisał(a):jak sie nie mylę to jest podciśnienie od turbiny to bez wężyków , bo ten górny jest od EGR a ten pod nim po prawej od klap wirowych ?? ale zaślepione są wężyki klap wirowych :shock: hmmm tak samo jak u mnie i nie mam z tym żadnego problemu, podejrzewam ze masz problem z podgrzewaniem świec żarowych (ale to tylko moje zdanie )


no i jesteś w podwójnym błędzie

czyli górny jest od EGR po prawej na dole od turbiny a ten po lewej od klap wirowych ??
Mitsubishi Pajero 2 3.0
Suzuki Grand Vitara 2 2.0
Ford Escape 2 2.5
Avatar użytkownika
Markon
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 694
Obrazki: 4
Dołączył(a): 17 lis 2010 18:13:49
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Pochwały: 1
Województwo: Łódzkie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Arbi » 14 gru 2013 17:23:54

Temat wałkowany i wałkowany bez końca więc i ja się dorzucę z prośbą o opinie na temat ciężkiego palenia w mojej Fronterce.
Oto filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Evt-WuYntos
Bez lekkiego trzymania pedału gazu przy odpalaniu nie ma opcji aby zaskoczył a jak zaskoczy puszcza lekki niebieski dymek.Im zimniej tym dłużej trzeba kręcić a jak się już nagrzeje wszystko jest już w porządku i pali na dotyk. Przyznam że czytałem już wszystkie opinie :shock: ale mam nadzieję że na podstawie filmiku ktoś doda coś nowego i że to nie będzie pompa... :(
Arbi
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez ali » 14 gru 2013 17:29:32

Arbi napisał(a):Temat wałkowany i wałkowany bez końca więc i ja się dorzucę z prośbą o opinie na temat ciężkiego palenia w mojej Fronterce.
Oto filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Evt-WuYntos
Bez lekkiego trzymania pedału gazu przy odpalaniu nie ma opcji aby zaskoczył a jak zaskoczy puszcza lekki niebieski dymek.Im zimniej tym dłużej trzeba kręcić a jak się już nagrzeje wszystko jest już w porządku i pali na dotyk. Przyznam że czytałem już wszystkie opinie :shock: ale mam nadzieję że na podstawie filmiku ktoś doda coś nowego i że to nie będzie pompa... :(


zapowietrza się, trzeba zacząć od trawersów, potem szukać dalej jak nie pomoże :(
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 14 gru 2013 18:04:33

Ja bym mimo wszystko zaczął od przewodów przelewowych...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez sebol długi » 15 gru 2013 21:15:25

pompa jest juz wylizana
jak przelew pusci to sie cofa do zbiornika i nie pali wcale az do zaciagniecia po minucie
a tu efekt jest taki ze rope trzyma miedzy wtryskiem a pompa ,natomiast brakuje przed pompą(simering na pompie)lub wyjechana glowica pompy,przebieg niegra roli mozesz miec 100ty albo 300tys w koncu przyjdzie na nia czas czytaj kapitalka pompy
AUTO SERVICE 4X4 specjalizacja opel frontera
OPEL FRONTERA (Isuzu Amigo) 4,6V8 4x4 SPORT 2002 300KM
BUS T6 2016 150KM
LAWETY PRZYCZEPKI POMOC DROGOWA

NA WARSZTACIE RZECZY NIEMOŻLIWE ROBIMY OD RĘKI ,CUDA ZAJMUJĄ NAM TROCHĘ WIĘCEJ CZASU
TEL 507 112 685
email: sebol.dlugi@wp.pl
GG 13967843
Avatar użytkownika
sebol długi
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 198
Obrazki: 10
Dołączył(a): 25 paź 2009 10:07:21
Lokalizacja: WRONKI POZNAN wielkopolska
Pochwały: 10
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 15 gru 2013 21:53:03

Bzdura.
Musiał by być ten przelew totalnie odpięty albo urwany.
Uwalone trawersy a co za tym idzie zapowietrzanie od strony przelewu wcale nie musi powodować akcji minuta żeby odpalić.
Poza tym rozszczelnia się mocniej albo tylko przy spadku temp. wraz ze skurczem temp. gumowych uszczelnień.

Zaczynanie od regeneracji pompy to nieporozumienie.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron