Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Warriorv97 » 02 sty 2018 15:04:26

Hej! Mam problem z moją frotą B long z '99 (2.2 DTI) Od jakiegoś czasu autko ma problemy z odpaleniem. Szczególnie kiedy temperatury spadły. Na początku wystarczyło pokręcić dłużej i auto odpalało. Ostatnio wróciłem do domu na rezerwie, a rano auto, po dolaniu paliwa, już nie odpaliło. Odkręciłem śrubki od wtrysków i sprawdziłem, czy leci paliwo - wszystko było okej. Dodatkowo podładowałem aku i po kilku próbach odpalił, ale zimny pracował bardzo nierówno. Jak już odpalił i pochodził, po zgaszeniu mogłem odpalić bez problemu - płynnie reagował na manipulowanie pedałem gazu. Następnego dnia z małymi problemami też odpalił, a na trasie ok. 50km silnik pracował normalnie. Dziś, po dwóch dniach postoju auto jedynie 'rechneło" zadymiło na biało i już nie dało się odpalić. Kontrolka od świec żarowych (grzanie wstępne?) świeci i po chwili gaśnie, auto kręci, paliwo leci ale auto ni jak nie chce odpalić..
Dodam tylko, że od jakiegoś czasu pojawiał się check, gdy obroty spadły do 1200 lub wzrosły do ok 3000. Wtedy tracił moc i już nie reagował na wciskanie gazu. Ktoś miał podobny problem?
Warriorv97
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24 sie 2017 22:12:12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Semir » 02 sty 2018 15:08:22

W tym temacie masz wszystko opisane jak przeczytasz będziesz
wszystko wiedział. Temat jest już wyczerpany w tej sprawie.
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez pisu22 » 02 sty 2018 18:57:37

Warriorv97 napisał(a):Hej! Mam problem z moją frotą B long z '99 (2.2 DTI) Od jakiegoś czasu autko ma problemy z odpaleniem. Szczególnie kiedy temperatury spadły. Na początku wystarczyło pokręcić dłużej i auto odpalało. Ostatnio wróciłem do domu na rezerwie, a rano auto, po dolaniu paliwa, już nie odpaliło. Odkręciłem śrubki od wtrysków i sprawdziłem, czy leci paliwo - wszystko było okej. Dodatkowo podładowałem aku i po kilku próbach odpalił, ale zimny pracował bardzo nierówno. Jak już odpalił i pochodził, po zgaszeniu mogłem odpalić bez problemu - płynnie reagował na manipulowanie pedałem gazu. Następnego dnia z małymi problemami też odpalił, a na trasie ok. 50km silnik pracował normalnie. Dziś, po dwóch dniach postoju auto jedynie 'rechneło" zadymiło na biało i już nie dało się odpalić. Kontrolka od świec żarowych (grzanie wstępne?) świeci i po chwili gaśnie, auto kręci, paliwo leci ale auto ni jak nie chce odpalić..
Dodam tylko, że od jakiegoś czasu pojawiał się check, gdy obroty spadły do 1200 lub wzrosły do ok 3000. Wtedy tracił moc i już nie reagował na wciskanie gazu. Ktoś miał podobny problem?

podaj kod błędu
Avatar użytkownika
pisu22
Guru
Guru
 
Posty: 815
Obrazki: 75
Dołączył(a): 14 wrz 2011 08:42:00
Lokalizacja: Krakoow, NH
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez frociama » 03 lut 2018 07:02:05

Cześć. Ja również mam problem z odpaleniem froty po dłuższym postoju. Zlokalizowałem zapocenie przy sterowniku pompy wtryskowej. Czy da się wymienić uszczelkę pod sterownikiem bez demontażu całej pompy?
frociama
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 18 lis 2017 17:57:47
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: nie mam Frontery... jeszcze

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez kriston » 28 gru 2018 20:32:15

Znalazłem trochę tematów na temat tej osławionej pompy. Przy okazji wyszło że nie tylko Ople mają te pompy. Czytajcie komentarz pod tekstem...
https://mojafirma.infor.pl/moto/eksploa ... dziec.html
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Była Vitara 1,6 8v 1999 lift 4' BFG MT KM2 235/75/15 hi-lift,blokada LSD
Suzuki DR-Z 400
Suzuki Ignis 4
Mitsubishi Pajero (mota się)
Honda cr-v jest
Frontera 2.2DTL Sport Lift,MT, blokada LSD (Mota się)
Avatar użytkownika
kriston
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 130
Obrazki: 3
Dołączył(a): 28 sty 2018 17:33:45
Lokalizacja: Roztocze
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Poprzednia strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron