Witamy ! |
---|
|
martin09 napisał(a):No i u mnie jakiś mały problem dodam że wszystko włącznie z przelewami zmienione i trawersami , objawy zapala ale ciężej niż zwykle i po odpaleniu coś przez moment faluja obroty potem wszystko ok . Jakieś sugestie .
martin09 napisał(a):Ok dzięki za podpowiedź to zobaczę zaraz po nowym roku , a zastanawia mnie tylko ze po wymianie przelewów było dużo lepiej ale jakiś może tydzień i to mnie zastanawia może macie jakieś inne patenty na wężyki przelewowe
tomek_89 napisał(a):Żeby sprawdzić czy jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym, to należy założyć "gruchę" na przewód zasilający pompę i pompując w miejscu nieszczelności pojawią się bąbelki. O śrubie i sposobie diagnostyki masz tutaj
http://astra-g.pl/viewtopic.php?f=105&t=6034&start=504
klejnus napisał(a):No ja się będę ratował tak póki co chociaż i tak wiem że czeka mnie regeneracja vp44. Chcę założyć pompkę paliwa zew. Jak się nic nie zmieni i nic nie wyjdzie to olej do paliwa i ceramizer do czyszczenia układu. Co ma być to będzie.
RudeBoy napisał(a):A ja czuję, że pompa kuleje.
Borew napisał(a):Diagnostyka cała zrobiona wygląda wszystko na ok. Ale nadal problem jest, bardzo ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Przy normalnej prędkości do 100km/h powyżej 2500 obr zapala się check komp pokazuje na Egr ale jest dobry mechanik mówi że to może być problem z podciśnieniami pompa vacum ta od podciśnien. Już sam nie wiem co to może być,macie jakieś propozycje bo mi już ręce odpadają Frota coraz gorzej odpala na rozgrzanym silniku. Kąt wtrysku dobry pompa wtryskowa lux.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość