Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez martin09 » 29 gru 2016 13:22:29

No i u mnie jakiś mały problem dodam że wszystko włącznie z przelewami zmienione i trawersami , objawy zapala ale ciężej niż zwykle i po odpaleniu coś przez moment faluja obroty potem wszystko ok . Jakieś sugestie .
Avatar użytkownika
martin09
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10 lis 2015 23:15:37
Województwo: Śląskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez pisu22 » 29 gru 2016 19:00:41

martin09 napisał(a):No i u mnie jakiś mały problem dodam że wszystko włącznie z przelewami zmienione i trawersami , objawy zapala ale ciężej niż zwykle i po odpaleniu coś przez moment faluja obroty potem wszystko ok . Jakieś sugestie .


Powietrze w paliwie obstawiam. To ze zrobiles przelewy i trawersy nie oznacza ze masz tam szczelnosc na 100%. Zrób test. Zaślep wężyk wchodzący do pompy idący z przelewow. A przelewy tymczasowo do butelki po napoju. Jak przestanie ci falowac to masz winnego. Zdrowy 2.2 dti powinien odpalać od kopa. Pod warunkiem że nie ma powietrza w paliwie. Mozesz miec jeszcze do wymiany uszczelki pod wtryskami .
Avatar użytkownika
pisu22
Guru
Guru
 
Posty: 815
Obrazki: 75
Dołączył(a): 14 wrz 2011 08:42:00
Lokalizacja: Krakoow, NH
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez martin09 » 29 gru 2016 19:42:16

Ok dzięki za podpowiedź to zobaczę zaraz po nowym roku , a zastanawia mnie tylko ze po wymianie przelewów było dużo lepiej ale jakiś może tydzień i to mnie zastanawia może macie jakieś inne patenty na wężyki przelewowe
Avatar użytkownika
martin09
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10 lis 2015 23:15:37
Województwo: Śląskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez pisu22 » 30 gru 2016 09:43:08

martin09 napisał(a):Ok dzięki za podpowiedź to zobaczę zaraz po nowym roku , a zastanawia mnie tylko ze po wymianie przelewów było dużo lepiej ale jakiś może tydzień i to mnie zastanawia może macie jakieś inne patenty na wężyki przelewowe

Tak. Nie do pompy tylko prosto do baku
Avatar użytkownika
pisu22
Guru
Guru
 
Posty: 815
Obrazki: 75
Dołączył(a): 14 wrz 2011 08:42:00
Lokalizacja: Krakoow, NH
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez tomek_89 » 31 gru 2016 14:13:07

A ja obstawiam oring na śrubie w pompie wtryskowej. Też z tym walczyłem ale wygrałem :D
Gdzie kończy się asfalt, tam zaczyna się prawdziwa jazda.
tomek_89
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 22 kwi 2013 20:22:18
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez klejnus » 03 sty 2017 11:21:05

W którym miejscu jest ta śruba? I jak się do niej dostać?
klejnus
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Obrazki: 30
Dołączył(a): 09 lut 2014 22:46:09
Lokalizacja: Nowa Wieś Ujska
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez tomek_89 » 03 sty 2017 19:57:18

Żeby sprawdzić czy jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym, to należy założyć "gruchę" na przewód zasilający pompę i pompując w miejscu nieszczelności pojawią się bąbelki. O śrubie i sposobie diagnostyki masz tutaj

http://astra-g.pl/viewtopic.php?f=105&t=6034&start=504
Gdzie kończy się asfalt, tam zaczyna się prawdziwa jazda.
tomek_89
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 22 kwi 2013 20:22:18
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 03 sty 2017 20:31:08

tomek_89 napisał(a):Żeby sprawdzić czy jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym, to należy założyć "gruchę" na przewód zasilający pompę i pompując w miejscu nieszczelności pojawią się bąbelki. O śrubie i sposobie diagnostyki masz tutaj

http://astra-g.pl/viewtopic.php?f=105&t=6034&start=504


Ciekawe jak zobaczy bąbelki na wewnętrznych uszczelnieniach wałka pompy?
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez tomek_89 » 04 sty 2017 19:33:47

Aż tak dalece to nie zobaczy :D Ale eliminacja wszystkich połączeń widocznych może pomóc :D Jeżeli widocznych wycieków brak to wtedy jasnowidz albo wróżbita Maciej :niewiem:
Gdzie kończy się asfalt, tam zaczyna się prawdziwa jazda.
tomek_89
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 22 kwi 2013 20:22:18
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez klejnus » 08 sty 2017 22:16:03

No ja się będę ratował tak póki co chociaż i tak wiem że czeka mnie regeneracja vp44. Chcę założyć pompkę paliwa zew. Jak się nic nie zmieni i nic nie wyjdzie to olej do paliwa i ceramizer do czyszczenia układu. Co ma być to będzie.
klejnus
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Obrazki: 30
Dołączył(a): 09 lut 2014 22:46:09
Lokalizacja: Nowa Wieś Ujska
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 08 sty 2017 22:20:53

klejnus napisał(a):No ja się będę ratował tak póki co chociaż i tak wiem że czeka mnie regeneracja vp44. Chcę założyć pompkę paliwa zew. Jak się nic nie zmieni i nic nie wyjdzie to olej do paliwa i ceramizer do czyszczenia układu. Co ma być to będzie.


Taa ceramizer do układu...
Do regeneracji pompy dołożysz jeszcze regeneracje wtryskiwaczy.

Powiem Ci tak. Jak pompa pada to dołożenie tej cudownej ręcznej pompki nic nie da.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez klejnus » 08 sty 2017 23:20:23

Ale to nie będzie ręczna tylko elektryczna. Jak gdzieś będzie nieszczelność to się ukaże. Praktycznie problemy z odpalaniem pojawiły się nagle, dopiero po czasie zaczął wywalać błąd 1220. Z ceramizer się wstrzymam jednak ale oleju wleje litr na pół baku.
klejnus
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Obrazki: 30
Dołączył(a): 09 lut 2014 22:46:09
Lokalizacja: Nowa Wieś Ujska
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Nie odpala na ciepłym

Postprzez Borew » 09 cze 2017 19:51:01

Witam
Mam problem z Fronterą B 2.2 DTI 1999r otóż na zimnym silniku pali dobrze na strzała, a na ciepłym już trycha przy odpalaniu raz pali raz nie, Silnik pracuje prawidłowo w czym jest problem.
Sprawdzone to :
Kąt wtrysku jest OK
Zero błędów
Pompa bo regeneracji jest Ok
wymiana filtra paliwa na Mann
filtr powietrza wymieniony na nowy
podciśnienia sprawdzone
To jest filmik o odpaleniu moja frontera właśnie tak odpala na ciepłym raz dobrze a raz źle.
https://www.youtube.com/watch?v=UQWmlt-7gdk
Proszę o pomoc.
Avatar użytkownika
Borew
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 4
Dołączył(a): 11 maja 2017 19:39:25
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Nie odpala na ciepłym

Postprzez ali » 09 cze 2017 20:08:05

Nie da się tego na odległośc wywróżyć, trzeba siaść z kompem i parzeć na bloki przy odpalaniu, może być to sterownik pompy, czujnik wału, czujnik wałka na pompie, a może nawet jakis parchlawy filtr paliwa. Jedź do uczciwego mechesa od diesli, nie do żadnych pro-elo expertów od wszystkiego.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Nie odpala na ciepłym

Postprzez RudeBoy » 09 cze 2017 20:19:44

A ja czuję, że pompa kuleje.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Nie odpala na ciepłym

Postprzez Borew » 09 cze 2017 20:33:11

RudeBoy napisał(a):A ja czuję, że pompa kuleje.

Cała pompa po regeneracji więc powinna być dobra silnik ma moc ma wszystko ok tylko przy zapalaniu na ciepłym raz dobrze odpali a raz źle. na zimny pali jak strzała nawt nie dymi
Avatar użytkownika
Borew
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 4
Dołączył(a): 11 maja 2017 19:39:25
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 09 cze 2017 21:38:04

No to rób full diagnostykę komputerową.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Borew » 12 lip 2017 20:14:09

Diagnostyka cała zrobiona wygląda wszystko na ok. Ale nadal problem jest, bardzo ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Przy normalnej prędkości do 100km/h powyżej 2500 obr zapala się check komp pokazuje na Egr ale jest dobry mechanik mówi że to może być problem z podciśnieniami pompa vacum ta od podciśnien. Już sam nie wiem co to może być,macie jakieś propozycje bo mi już ręce odpadają Frota coraz gorzej odpala na rozgrzanym silniku. Kąt wtrysku dobry pompa wtryskowa lux.
Avatar użytkownika
Borew
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 4
Dołączył(a): 11 maja 2017 19:39:25
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 12 lip 2017 21:26:32

Podciśnienia i egr nie mają absolutnie żadnego wpływu na odpalanie auta.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez ali » 13 lip 2017 06:40:19

Borew napisał(a):Diagnostyka cała zrobiona wygląda wszystko na ok. Ale nadal problem jest, bardzo ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Przy normalnej prędkości do 100km/h powyżej 2500 obr zapala się check komp pokazuje na Egr ale jest dobry mechanik mówi że to może być problem z podciśnieniami pompa vacum ta od podciśnien. Już sam nie wiem co to może być,macie jakieś propozycje bo mi już ręce odpadają Frota coraz gorzej odpala na rozgrzanym silniku. Kąt wtrysku dobry pompa wtryskowa lux.

Podciśnienia nie mają nic do odpalania ale już do CE pzy duzej predkości tak. Istnieje możiwość że będzie nieszczelny układ lub uszkodzony zawór westgate i turbo przeładowuje silnik.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron