Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 12 sty 2014 13:55:00

maciek5555 napisał(a):Witam u mnie jest to samo tak samo pali jak u kolegi na filmiku. Tylko jest pytanie dlaczego jak jest 3 stopnie to może stać tydzień i nie ma problemu a jak temp jest 0 to już się tak dzieje? Dodam że wszystko sprawdzone świece grzeją przelewy ok. przewody paliwowe wszystkie wymienione( nawet jak był pęknięty koło baku powrót ze paliwo lało się litrami to w lecie się nie zapowietrza) Jedynie te trawersy mi nie dają spokoju ale czy różnica 3 stopni miała by takie znaczenia i by sie zapowietrzał? Dodam że po podłączeniu Ktsa pokazuję błąd sterownika pompy i brak możliwości skasowania, kontrolka silnika nie świeci.


Jak KTS pokazuje błąd sterownika pompy to pewnikiem jest problem ze sterownikiem.
Pompa przy niskiej temp. nie jest w stanie ustawić prawidłowego konta wtrysku i stąd problem z odpalaniem...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciek5555 » 12 sty 2014 14:02:02

Dzięki kolego pompa do regeneracji
maciek5555
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez irek1012 » 09 lut 2014 10:41:48

Witam,w mojej Fronterze 2,2DTI.miałem problemy z odpalaniem po nocy przy minusowych temperaturach.Po uszczelnieniu przelewów ,przewodów zasilających,powrotnych było lepiej, ale trzeba było trochę dłużej kręcić.W moim przypadku pomogło poluzowanie korka wlewu paliwa,gdyż w zbiorniku robiło mi się duże podciśnienie i paliwo jednak się coało.Teraz pali od strzała czy stoje dziobem w dół czy w góre.
irek1012
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 wrz 2010 18:06:44
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez zendi1985 » 20 lip 2014 17:44:37

witam
mam problem znowu z odpalaniem i już nie mam sił do tego,
niedawno wymienione uszczelniacze pod trawersami, wszystkie przewody paliwowe no i dziś znowu problem.
Po postoju około 3 godz. auto zapali ale nie potrafi wejść na obroty przebiera i po chwili gaśnie no i później trzeba wachlować wachlować żeby zapalił
sprawdzone uszczelniacze, przewody, obudowa filtra, przewody nadmiarowe, przewody wysokiego ciśnienia, przewód powrotny
macie jakiś pomysł na to ????
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez bart322 » 20 lip 2014 18:09:58

Zaworek zwrotny w pompie?
Avatar użytkownika
bart322
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1689
Obrazki: 10
Dołączył(a): 03 lip 2012 18:54:30
Lokalizacja: Kobielice
Pochwały: 7
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez ali » 20 lip 2014 18:49:11

zendi1985 napisał(a):witam
mam problem znowu z odpalaniem i już nie mam sił do tego,
niedawno wymienione uszczelniacze pod trawersami, wszystkie przewody paliwowe no i dziś znowu problem.
Po postoju około 3 godz. auto zapali ale nie potrafi wejść na obroty przebiera i po chwili gaśnie no i później trzeba wachlować wachlować żeby zapalił
sprawdzone uszczelniacze, przewody, obudowa filtra, przewody nadmiarowe, przewody wysokiego ciśnienia, przewód powrotny
macie jakiś pomysł na to ????


Ogarnięty pompiarz, nie jacyś czarownicy, jeźdx do kogoś kto robi tylko pompy to ogarnie moment.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez zendi1985 » 20 lip 2014 21:06:09

bart322 napisał(a):Zaworek zwrotny w pompie?


zaworek nowy na wszelki wypadek podmieniałem dla pewności

co do samej pompy hmmm
bardziej zastanawiam się nad tym czy przypadkiem nie dochodzi do kawitacji na przewodach bo mam założony na przewodzie zasilającym zaworek zwrotny z bajpasem w którym jest wpięta pompka elektryczna do odpowietrzania układu
i czy przypadkiem zaworek zwrotny się nie klei np. od ciepła i później pompa nie potrafi go otworzyć i przez to auto odpala ale na resztówkach pompa coś tam tłoczy ale nie pobiera więcej paliwa bo zaworek ją blokuje
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 20 lip 2014 21:09:54

Wypieprzyć z układu paliwowego wszystkei dodatkowe zaworki, pompki, bajpasy i inne patenty.
To na początek.

Czy auto po tym jak sobie popyrka i gaśnie w końcu odpala i jeździ normalnie?
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez zendi1985 » 20 lip 2014 21:12:17

RudeBoy napisał(a):Wypieprzyć z układu paliwowego wszystkei dodatkowe zaworki, pompki, bajpasy i inne patenty.
To na początek.

Czy auto po tym jak sobie popyrka i gaśnie w końcu odpala i jeździ normalnie?


nom właśni jak już po pyrkaniu zgaśnie to nie ma możliwości go odpalić i wtedy wspomagam się elektryczną pompką i jak podczas kręcenia podam mu paliwo to chwyci i jest znowu okej
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 20 lip 2014 21:13:11

No to znaczy że się zapowietrza.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez zendi1985 » 20 lip 2014 21:17:45

no tylko dał bym sobie rękę uciąć że jest wszystko szczelne sprawdziłem wszystkie połączenia pod ciśnieniem powietrza i kurcze czysto
jutro jeszcze raz posprawdzam

-- Dodano 30 lip 2014 09:28:45 --

problem rozwiązany okazało się że odpowietrznik zbiornika przepuszczał powietrze tylko przy dużym ciśnieniu i w zbiorniku tworzyło się podciśnienie efekt wyciągało paliwo z przewodów (trochę to dla mnie dziwne no ale możliwe)
Bo to tak jest .............
Majne Wladimir 2,2 DTi 115km long - była ale odjechała
Teraz ???? :-)
Avatar użytkownika
zendi1985
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 189
Obrazki: 20
Dołączył(a): 31 sty 2014 16:52:35
Lokalizacja: Zabrze
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 30 lip 2014 10:20:38

zendi1985 napisał(a):
problem rozwiązany okazało się że odpowietrznik zbiornika przepuszczał powietrze tylko przy dużym ciśnieniu i w zbiorniku tworzyło się podciśnienie efekt wyciągało paliwo z przewodów (trochę to dla mnie dziwne no ale możliwe)



Nie dziwne tylko zdarza się. Jakbyś poczytał na forum znalazł byś info o tym. Pisałem w podobnym temacie całą litanie rzeczy do sprawdzenia gdy są problemy z odpalaniem. Ja też miałem podobnie :)
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez irek » 30 wrz 2014 19:58:51

wyjmował ktoś z kolegów zbiornik paliwa bo zauważyłem wyciek ropy z nad zbiornika prawdopodobnie i będę musiał sie za to zabrać .jak byście mieli jakieś pomocne informacje to chętnie się z nimi zapoznam
irek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 wrz 2014 18:43:40
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

ciężko odpala na ciepłym silniku

Postprzez eiman691 » 06 mar 2015 12:43:21

Wita wszystkich,szukam pomocy.Mam frotke z 1999 roku z silnikiem diesla,jest problem z rozruchem na ciepłym silniku,trzeba troszkę dłurzej pokręcić tak około 10-15 sek.czsami odpali normalnie. Jak zimna to pali na strzała. Dodam że wymieniłem przewody paliwowe,przelewy a nawet zastosowałem filtr paliwa z lublinka omijając orginalny,powstawiałem też zaworki zwrotne.Po odpaleniu auto pracuje normalnie.Prosze o jakieś sugestie.
Avatar użytkownika
eiman691
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Obrazki: 3
Dołączył(a): 14 sty 2015 19:25:35
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

ciężko odpalić

Postprzez eiman691 » 06 mar 2015 14:44:30

Większość z was pisze że ma problemy z odpaleniem frotki na zimnym silniku,a u mnie jest odwrotnie. Na zimnym pali na strzała,a na ciepłym trzeba trochę pokręcić.Potrafi ktoś postawić jakąś diagnozę.Osobiście obawiam się że muszę szykować kase na regeneracje pompy.Będe wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
Avatar użytkownika
eiman691
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Obrazki: 3
Dołączył(a): 14 sty 2015 19:25:35
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: ciężko odpalić

Postprzez bart322 » 06 mar 2015 14:50:34

Mozesz slusznie sie obawiac. Trzeba podpiac pod kompa i sprawdzic parametry pracy pompy.
Avatar użytkownika
bart322
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1689
Obrazki: 10
Dołączył(a): 03 lip 2012 18:54:30
Lokalizacja: Kobielice
Pochwały: 7
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez eiman691 » 24 mar 2015 15:16:15

Witam ponownie.W dalszym ciągu walczę z odpalaniem frotki na ciepłym silniku,byłem dzisiaj na serwisie boscha.Pół dnia zmarnowane i trochę gotówki,badali słuchali i nic,brak diagnozy pompa jest ok,układ zasilania jest szczelny komp nie wyrzuca żadnych błędów z wyjątkiem egr-a.A auto dalej nie ma ochoty na normalne odpalanie na ciepłym silniku.
Avatar użytkownika
eiman691
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Obrazki: 3
Dołączył(a): 14 sty 2015 19:25:35
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 24 mar 2015 15:19:03

kąt wtrysku poprawny?
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez eiman691 » 24 mar 2015 21:02:00

Mówili że jest poprawny, wszystko mieści się w normie.
Avatar użytkownika
eiman691
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Obrazki: 3
Dołączył(a): 14 sty 2015 19:25:35
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez RudeBoy » 24 mar 2015 21:11:07

Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Rozrusznik na ciepło kręci normalnie czy ciut słabiej? Bo rozrusznik tez może być przyczyną.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości