Witamy ! |
---|
|
fly_jabko napisał(a):Wrócę z pracy to będę kombinował, póki co pozostaje mi przekopywać forum... Tylko dziwne tak sam by się rozszczelnił? W terenie i to słabym byłem ze 2 tyg. temu a teraz to typowy "bulwar" dzień w dzień i było si, zapalanie na strzał i zero objawów grożących pompą... Jeszcze co mnie zdziwiło to jak by szybciej rozrusznik kręcił, jak by z mniejszym oporem... Dziwne..
lanbo napisał(a):Awaryjnie wożę ze sobą plak-a .Korzystałem już z niego ze trzy razy , jest super pod warunkiem że mamy pomocnika .
...:
A ten patent Ci dobrze działa? Bo jak próbowałem u siebie to przeciągnięcie plaka przez snorkel i cały fabryczny dolot z intercoolerem wymagało dość długiego kręcenia rozrusznikiem. Nie ma porównania do ściągnięcia rury od IC i pryśnięcia w kolano EGRa.bart322 napisał(a):Albo mamy snorkel, wtedy pomocnika nie potrzeba
bart322 napisał(a):lanbo napisał(a):Awaryjnie wożę ze sobą plak-a .Korzystałem już z niego ze trzy razy , jest super pod warunkiem że mamy pomocnika .
...:
Albo mamy snorkel, wtedy pomocnika nie potrzeba
fly_jabko napisał(a):Utrudnione odpalanie, spadek mocy, braki reakcji na pedał gazu... To złe przepowiednie jeśli oczywiście wyeliminujemu inne tego powody
RudeBoy napisał(a):taa... odpalajcie na samostarcie czy plaku zapowietrzone dti BRAWWWWO!!!
Potem płacz, że sterownik w pompie usmażony.
RudeBoy napisał(a):taa... odpalajcie na samostarcie czy plaku zapowietrzone dti BRAWWWWO!!!
Potem płacz, że sterownik w pompie usmażony.
To nie jest ursus "30" wymaga odrobiny kultury technicznej inaczej będą problemy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość