Witamy ! |
---|
|
bart322 napisał(a):Zdaje sie, ze edycji nie ma poki nie napisze sie odpowiedniej liczby postow, zeby byc "czarnym" uzytkownikiem
argail75 napisał(a):bart322 napisał(a):Zdaje sie, ze edycji nie ma poki nie napisze sie odpowiedniej liczby postow, zeby byc "czarnym" uzytkownikiem
chyba masz racje ....a wypadało sie przywitac , pochwalić kilka imprez i sie zmienia kolorek po 10 postach
argail75 napisał(a):bart322 napisał(a):Zdaje sie, ze edycji nie ma poki nie napisze sie odpowiedniej liczby postow, zeby byc "czarnym" uzytkownikiem
chyba masz racje ....a wypadało sie przywitac , pochwalić kilka imprez i sie zmienia kolorek po 10 postach
szymon.ha napisał(a):Wymianiać pół auta pod względem mechanicznym a usterka elektryczna nawet nie ruszona...
justyna napisał(a):
Jednak z odpowietrzenie jest problem . dwa ladnie się odpowietrzyly. Poszła ropa. A dwa nic. Jakiś inny sposób na odpowietrzenie układu paliwowego? ?
ali napisał(a):justyna napisał(a):
Jednak z odpowietrzenie jest problem . dwa ladnie się odpowietrzyly. Poszła ropa. A dwa nic. Jakiś inny sposób na odpowietrzenie układu paliwowego? ?
A jesteś pewna że jest zapowietrzony ? Kontrolka CE normalnie gasnie ? Jeżeli się zapowietrzył a nie usuniesz przyczyny to nie odpowietrzysz. Jedno jest pewnie, stawianie diagnoz na odległość jest trudne a znalezienie mechanika co ogarnie DTI jeszcze trudniejsze.
justyna napisał(a):Przewody paliwowe były wymieniane. Więc po tym trzeba odpowietrzyĆ. A odpowietrzyc się nie chcę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość