Witamy !



[2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez Jean1 » 31 paź 2010 13:48:14

To jest czujnik zamontowany w misie olejowej z tyłu silnika czyli przy skrzyni ....
Jean1
 

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez maciar » 31 paź 2010 14:05:05

To on nie jest poziomu tylko temperatury oleju
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez Jean1 » 31 paź 2010 14:23:39

Nooo pisałem że to czujnik temperatury ... a czy ktoś z kolegów szanownych wie po jaką ch... on jest potrzebny ?? i czy to jest termistor ?? czy scalak ?? bo mam ochote go wywalić i zastąpić śrubą a elektrycznie rezystorem, tylko pasuje sprawdzić jakim ...
Jean1
 

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez maciar » 31 paź 2010 14:27:53

Nie utrudniaj sobie nowy to 22 pln.Chcesz oszukać pompe?Który masz rok auta?
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez Jean1 » 31 paź 2010 14:31:13

Rok auta 1999 , A tak po za tym czy istnieje pompa wtryskowa mechanicznie zgodna z tą zastosowaną przy silniku 2,2 DTI ? chodzi mi o taką na linkę ... zero elektroniki itp ... jestem elektronikiem, ale wkurza mnie już ta zawodna elektronika w samochodach ... bo tak naprawdę to ona jest problemem padających silników, pomp, liczników, i wszystkiego co w autach siedzi ...
Jean1
 

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez maciar » 31 paź 2010 14:53:06

Skoro tak" ... jestem elektronikiem , ale wkurza mnie już " to po samoczynnym zgaśnięciu auta odłącz czujnik temp płynu i zobacz czy pali.Możesz zawsze naprawić sterownik sam wymieniając końcówke skoro jesteś elektronikiem nie sprawi ci to problemu
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] gaśnie w czasie jazdy- błędy pompy wtryskowej

Postprzez Jean1 » 06 lis 2010 21:46:39

:1: I Frota naprawiona !! niestety z powodu odpowiednich narzędzi i warsztatu kosztowało mnie tylko tyle ile trzeba było zapłacić za wymontowanie i zamontowanie pompy wtryskowej :-) Jednak nawaliła elektronika ... tzn uwalony tranzystor. po rozebraniu okazało się że pod wpływem temperadury dostaje przerwy, czy też jakiś brak styku na jego strukturze ... nie wiem , nie wnikałem ... wyłupałem , wlutowałem nowy , działa ! Wszystko działa jak powinno , jak wcześniej , bez odczówalnej róznicy, po ponad godzinnej jeździe po górkach z komputerem na kolanach i osiągnięciu temperatury silnika prawie 100 stopni i temperatury oleju 95 stopni silnik pracował równo i niezawodnie bez gaśnięć i tym podobnych przypadków. Zakładam że wszystko ok. Dzięki wszystkim za porady.
Jean1
 

2.2 tdi zgasla podczas jazdy

Postprzez mmbilverksted » 07 lut 2011 22:28:10

witam.mam problem z frontera b 2.2 tdi 2000r.zgasla podczas jazdy przy duzym mrozie po prostu tak jak bym zgasil ja kluczykiem.auto nie chce zapalic na zaden mozliwy sposob.nawet przy pomocy samostartu nie ma checi dac oznaki zycia.jedno mnie zastanawia... turbo jest ok i nie puszcza oleju w interculer,ale juz na przewodzie gumowym do kol. sacego zaczyna sie robic osad z oleju i spalin ,a w samym kolektorze sacym od poczatku az do zaworow jest osad dziwny osad tak jak bym wymieszal olej sadze smar i dodal do tego utwardzacza.jest tego ok 3 do 4 mm osadu na sciankach. egr tak samo zalepiony.kolektor wydechowy jest ok.a jeszcze jedno przy wykrecaniu swiec zarowych 3 i 4 byly zalane olejem.
mmbilverksted
 

Sterownik 009

Postprzez desed_1982 » 12 gru 2014 15:51:46

Witam Problemów ciąg dalszy. Zaświecił we Frotce czek i błąd P1651 czyli brak komunikacji can. Samochód gaśnie ale po chwili da się go już odpalić. Chodzi bez problemu do następnego zgaśnięcia. Nie ma zasady czy jest ciepły czy zimny. Czasem przejedzie 50km a czasem 200 metrów. Pompa została wymieniona (dla testów czy to nie uszkodzenie mechaniczne pompy) ale problem pozostał Czy sterownik z pompy z vektry 005 będzie pasował do frontery 009?
desed_1982
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 04 kwi 2014 09:21:16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość