przez Jean1 » 27 paź 2010 21:40:27
Wiem że kontrolka ręcznego nie ma nic do rzeczy , bynajmniej nie powinna mieć. gdy motor zimny ów kontrolka zachowuje się normalnie gaśnie po zwolnieniu ręcznego i zaświeca po zaciągnięciu go, to samo dotyczy gdy robiłem zwarcie na przewodach od czujnika poziomu płynu. Zaświeca się gdy silnik się zagrzeje i zgaśnie. co do mostkowania w liczniku też nie ma takiej opcji, gdyż licznik osobiście sam sobie naprawiałem, jestem elektronikiem i potrafię sobie z takimi rzeczami poradzić, gdyż były z nim problemy, tj szalejące zegary zimne luty i te sprawy. Naprawiłem to i nie miałem z tym już żadnych problemów. Sam znajomy który diagnozował mi na techu awarię pomy stwierdził że to wyjątkowo dziwny przypadek. a siedzi w tym już sporo czasu i nie takie cudeńka widział i robił. takie świrowanie trafiło mu się po raz pierwszy. Co do elektroniki sterującej na pompie i wymianie padającego tranzystora ... też znam tą historię i faktycznie fachowcy słono sobie liczą za to coś, mimo tego iż niestety wiedza kosztuje to z lekka przesadzają ... od siebie dodam że istotnie nie jest to taka prosta sprawa wymienić dobrze ten elemęt, ale bez przesady.