Witamy !



Nagly problem z odpaleniem 2.2 DTI

Nagly problem z odpaleniem 2.2 DTI

Postprzez Luki1973 » 18 lut 2018 11:59:04

Witam.
Staralem sie zglebic temat problemu z odpaleniem w tym dziale, ale nie znajduje nic podobnego do mojej sytuacji ;-)
Na chwile obecna nie jezdze autkiem bo go remontuje, ale sukcesywnie(prawie codziennie) staram sie odpalac go i dac kilka...kilkanascie ninut zeby popracowal. Zawsze palil od pierwszego razu nawet jesli zdazylo sie ze nie odpalalem dluzszy czas. Przedwczoraj odpalilem tez za pierwszym razem i wszystko bylo ok. A wczoraj pierwszy raz klapa :-( rozrursznik kreci i nic...:-( Dodam ze uzupelniam paliwo wiec prawdopodobienstwo ze go nie ma jest raczej zerowe. Przyznam sie, ze jestem zielony z diesli bo wczysniej nigdy ich nie mialem. Co moglo sie stac tak z dnia na dzien ze nie pali? Moze ktos mial podobna historie...prosze o jakies wskazowki gdzie szukac przyczyny. Z gory dziekuje:-)
Luki1973
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 06 lut 2017 08:18:20
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Nagly problem z odpaleniem 2.2 DTI

Postprzez tomek_89 » 19 lut 2018 19:31:32

A zapala się CHECK ?
Gdzie kończy się asfalt, tam zaczyna się prawdziwa jazda.
tomek_89
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 22 kwi 2013 20:22:18
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Nagly problem z odpaleniem 2.2 DTI

Postprzez Luki1973 » 19 lut 2018 21:49:22

Zapala sie razem z innymi kontrolkami ale jak krece rozrusznikiem to gasnie.
Po prawej swieci sie tylko kontrolka serwisu, ale wczesniej tez sie palila nawet jak normalnie odpalal
Ogolnie to jestem w szoku ze to tak sie stalo z dnia na dzien. Juz sie nawet zastanawialem czy ktos nie "pozyczyl" sobie paliwa z baku. Wczoraj posprawdzalem bezpieczniki i sa ok. Te cienki przewody powrotu paliwa i wszystko jest niby ok.(to w kwestii ewentualnego zapowietrzania sie).