Strona 3 z 3

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 04 sty 2020 20:52:01
przez freeq
Dziś finalnie wyeliminowałem problem z Check Engine! i dowiedziałem się że Frota ma turbo :-) nareszcie zaczęła jakoś iść. W sensie, szału nie ma z 2.2 DTI, ale przynajmniej coś się dzieje po wciśnięciu gazu.

Problem polegał na:
1) połączenie wężyków podciśnienia do elektrozaworów,
2) podłączenie wtyczek do elektrozaworów.
Poprzedni ktoś zrobił straszny bałagan.

Poniżej zamieszczam krótki schemat jak to powinno być (teraz tak jest u mnie i wszystko działa jak należy)
Obrazek

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 14 sty 2020 18:32:27
przez ali
kolasz napisał(a):Przepływomierz Magneti Marelli.
Tylko oryginał Bosch.

Najtańsze chińczyki z allegro też są ok.

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 30 sty 2020 18:01:44
przez kolasz
Cze potrzebuje pomocy z podciśnieniami do nowszej wersji silnika tam EGR jest elektryczny

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 30 sty 2020 19:34:35
przez Semir
Pisz do tupka on będzie miał.
Musisz pobrać TIS-a

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 30 sty 2020 20:52:52
przez tupek
W tisie są tylko elektryczne schematy wiec z podciśnieniami nie da rady.

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 30 sty 2020 21:10:51
przez Semir
Aha nie wiedziałem.

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 19 maja 2020 19:47:42
przez truten23
Panowie podpowiedzcie mi coś.
Kupiłem sobie 2 miesiące temu Frotkę b sport z 2.2dti i automatem.
Silnik ogólnie chodził równo, acz twardo. I był stały błąd P1220. Losowo zapalał się check
Powymieniałem podciśnienia, wymieniłem elektrozawór turbiny. Wymieniłem czujnik MAP.
Wyczyściłem kolektor dolotowy - czego tam nie było :(
Wymieniłem przelewy.
Po tym wszystkim pompa nie zgłasza błędu P1220.
A i check przestał się losowo zapalać. Ale zapala się kiedy auto się przyciśnie powyżej 3000-3500 obrotów.
Wymieniłem przepływomierz na nowy NTY 5902048057402. I nadal :dupa:
Aktualnie po przegonieniu komp zgłasza błędy: P1100 i p0105. Błędy czytane klonem AutoCom.
Co z tym fantem zrobić? Czy faktycznie wysilić sie na oryginalny przepływomierz Bosch?
Nie mam już pomysłów :niewiem:

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 19 maja 2020 19:57:02
przez kriston
Mechanik mówił mi że Frotka nie lubi się z innymi markami. Zaleca kupować tylko osprzęt boscha..

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 19 maja 2020 20:09:23
przez truten23
jeśli tak, fo zastanawiam się, czy nie poszukać na szrocie takiej przepływki Boscha, i nie przetestować poprawności jej działania przeganiając auto?

Re: [B] klasyka - check engine ale nieklasyczne objawy

PostNapisane: 19 maja 2020 21:01:35
przez tupek
truten23 napisał(a):jeśli tak, fo zastanawiam się, czy nie poszukać na szrocie takiej przepływki Boscha, i nie przetestować poprawności jej działania przeganiając auto?

I ja zawsze jestem za takimi rozwiązaniami.