Witamy ! |
---|
|
jack 2.2 dti napisał(a):Spróbuj najpierw wyjąć kolektor ssący i wyczyścić wszystkie kanały z przepustnicami.
mizsio napisał(a):jack 2.2 dti napisał(a):Spróbuj najpierw wyjąć kolektor ssący i wyczyścić wszystkie kanały z przepustnicami.
Jack, oddaje frote do warsztatu na czyszczenie kolektora gdzie na pewno zrobia to jak nalezy. Wymiana EGR oczywiscie nic nie dala. Ucieszyl bym sie gdybys mial racje. Na ile kkm to pomaga?
p.
mizsio napisał(a):olej jesli bierze to w sladowych ilosciach, nie zauwazylem zmiany poziomu na bagnecie, fakt ze wymieniam co jakies 8-10 tysiecy km
mizsio napisał(a):Od dluzszego czasu mam problem jak nastepuje - jesli przytrzymam frote (2.2 DTI) na 1-2-3 biegu w okolicach 1500 obrotow zaczyna dlawic sie i niemilosiernie kopcic, trwa to chwile, w czasie normalej jazdy nie dymi. Wyjalem dzis zawor EGR, przeczyscilem co nieco (byl jakies pol roku temu czyszczony w warsztacie) ale nic to nie dalo. Natomiast po odlaczeniu idacego do zaworu wezyka z podcisnieniem (?) jak reka odjal. Nie kopci nie dlawi sie. Rzeczony wezyk idzie od EGR do czarnego ustrojstwa z napisem VAC-OUT (zawory jakowes?). Wezyki sa w dobrym stanie.
I teraz mam dylemat czy inwestowac 400 pln na nowy zawor EGR, czy moze problem tkwi gdzie indziej?
p.
Kostek napisał(a): Skoro wyjąłeś węzyk od EGR , to znaczy, że się nie złączał i nie podawał na turbinę -równa się- spadek mocy i włączenie się trybu awaryjnego silnika.
Czy sprawdziłeś wszystkie wężyki od elektrozaworów i skoro był czyszczony EGR i kolektor, to może przyczyna leży w pompce ssącej w kolektorze. Co z elektrozaworami, one też lubią zaświrować.
No i na koniec co na to wszystko mówi komputer?
Szkoda,że tak szybko się poddałeś Mizsio
mizsio napisał(a): Nie bardzo mam teraz czas grzebac przy aucie, 14 marca urodzily sie moje coreczki, i to 3 na raz
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość