Strona 1 z 2
[2.2] Błędy diagnostyczne P0725 P1335

Napisane:
19 lip 2009 17:22:41
przez Kostek
Objawy tego problemu są takie, że po przejechaniu kilkanastu km zapala się tryb awaryjny silnika, czasmi skrzyni i samochód gaśnie

. Po wypaleniu 2-3

odpala i jedzie dalej aż tak do następnej awarii
Diagnostyka wykazała
P0725-czujnik obrotów silnika\wału korbowego
P1335-czujnik obrotów wałka pompy paliwowej
Teraz mam pytanie, gdzie się znajduje czujnik obrotów silnika, bo trzeba mi go wymienić? Zdjęcia mile widziane.
Drugi błąd powinien zniknąć samoistnie po zniwelowaniu pierwszego.
I jeszcze jedno pytanko; jaki jest numer części -czujnik wału korbowego?
Re: bląd P0725, P1335

Napisane:
19 lip 2009 17:28:21
przez michal 2,8tdi
czujnik obrotów silnika gdzieś koło koła zamachowego(tak sądzę) szukaj na łączeniu silnika ze skrzynią.
Re: bląd P0725, P1335

Napisane:
07 wrz 2009 09:39:07
przez jarecki7611
witam miałem ten sam problem sprawdz wtyszkę od czujnika morze byc zaśniedziała jak u mnie wyczyściłem i oki ale na wszelki wypadek wymieniłem czujnik a znajduje się pod filtrem oleju zdjąc trzeba dwie osłony przednie dostęp nieciekawy ja dorabiałem klucz żeby go wymienic koszt czujnika około 190 zł i jest oki pozdrawiam jarecki
błąd p1201

Napisane:
19 gru 2010 21:52:15
przez tomek34
witam!!!!!!1
mam problem z odpalaniem na kompie wykazało mi błąd p1201 i p1572
może ktoś wie co oznaczają
Re: błąd p1201

Napisane:
19 gru 2010 22:27:50
przez hirek_gda
p1201 - injector needle lift sensor error
błąd czujnika wzniosu igły wtryskiwacza, czujnik ten znajduję się w którymś z wtryskiwaczy nie wiem w którym ale poznasz go po tym że będzie wtyczka do czujnika, na początek proponuje wyczyścić właśnie to złącze
P1572 - Immobiliser No Frequency Code Received
immobilizer nie widzi kluczyka
Re: błąd p1201

Napisane:
20 gru 2010 10:28:35
przez jrzeuski
hirek_gda napisał(a):p1201 - injector needle lift sensor error
błąd czujnika wzniosu igły wtryskiwacza, czujnik ten znajduję się w którymś z wtryskiwaczy nie wiem w którym ale poznasz go po tym że będzie wtyczka do czujnika, na początek proponuje wyczyścić właśnie to złącze
Jest przy pierwszym cylindrze (od przodu silnika). Problem pewnie nie jest przy czujniku tylko tam, gdzie przewód wchodzi w wiązkę od grzania świec.
[2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 11:17:19
przez Radzio
Witam. Zaświeciła mi się kilkukrotnie w tygodniu kontrolka silnika podczas jazdy po ponownym odpaleniu gasła. Diagnostyka wykazała taki błąd Przetwornik momentu obrotowego/wyłącznik hamulca obwód 1B. Udało się skasować ale obawiam się że wróci. Czy ktoś ma jakieś sugestie od czego zacząć . Gdzieś na forum znalazłem że należy wymienić czujnik pod pedałem hamulca

Ale co ma wspólnego przetwornik momentu z hamulcami? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 11:30:52
przez jrzeuski
A masz to też w wersji angielskiej? Bo te polskie tłumaczenia kodów to

Mi Google podaje, że to błąd od skrzyni biegów, ale może w Oplu jest inaczej. Masz automata?
PS. Ten opis, który podałeś pasuje do P0703. To jaki w końcu błąd masz?
Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 11:45:27
przez Radzio
Tylko w wersji polskiej google też mi sugeruje błąd P0703 spisałem to wszystko z ekranu komp diagnosty.Dodam, że nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.Mam skrzynię manualną.
Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 12:39:10
przez jrzeuski
To olej na razie ten problem a jak się kontrolka się zapali to podjedź do kogoś, kto ma ELMa, odczytaj numer błędu i będziemy kombinować dalej.
Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 12:58:36
przez Radzio
Kontrolka zapali się na pewno. Nic na razie nie będę robił poczekam może ktoś już miał taki błąd.
Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 14:45:47
przez maciar
Mi w kts tego bledu nie pokazuje tylko z końcówkami 03,04.Dobrze spisaeś?
Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 23:21:35
przez Radzio
Kontrolka zapaliła się przed chwilą czyli problem pozostał nadal. Podjadę w poniedziałek do serwisu na diagnostykę i dam znać. Program do diagnozy błędów na All..... kosztuje 65 zł czyli każdy może go mieć ale nie każdy potrafi zdefiniować odczyty

Re: [2.2] DTI Błąd P0701

Napisane:
07 sty 2011 23:37:53
przez Radzio
Maciar: nie mam pewności co do kodu błędu tak mi powiedział diagnosta. A co oznacza 03?
Re: [B2.2]Błędy diagnostyczne P...

Napisane:
09 sty 2011 17:49:09
przez maciar
Tak to wygląda
Re: [B2.2]Błędy diagnostyczne P...

Napisane:
09 sty 2011 20:15:30
przez Radzio
Dziękuję bardzo jutro zabiorę się za to i dam znać.Dzisiaj wyczaiłem że błąd wyświetlił się po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca po odpaleniu na postoju i tylko na początku jazdy potem po wył/zał silnika po przejechaniu 100km już nie. Teraz przypominam sobie że pierwszy raz wyskoczył jak jechałem z przyczepą - wszystko wskazuje że to jednak wyłącznik.
Re: [B2.2]Błędy diagnostyczne P...

Napisane:
15 sty 2011 14:07:23
przez Radzio
Dzisiaj zabrałem się do tej operacji i wiem że na 100% jest coś ze światłami stopu bo ich nie mam i w przyczepie też nie (dzisiaj to zauważyłem). Rozkręciłem obudowy w/g instrukcji Maciara (duże

dla Ciebie) znalazłem wyłącznik na pedale hamulca ale zespołu nie mogę znaleźć po obiedzie idę szukać dalej. Wyłącznik działa jest 12V i przerywa obwód.
Re: [B2.2]Błędy diagnostyczne P...

Napisane:
15 sty 2011 15:18:12
przez jrzeuski
Radzio napisał(a):Wyłącznik działa jest 12V i przerywa obwód.
Jak jest zamontowany przy pedale też? Jeśli ktoś ten przełącznik rozbierał, to da się go źle złożyć i wtedy przerywa obwód, ale nie na tych stykach co trzeba. I wtedy światła stop nie działają

Re: [B2.2]Błędy diagnostyczne P...

Napisane:
15 sty 2011 21:07:23
przez Radzio
Nie wiem jak to się stało

To chyba przez to że zgubiłem dzisiaj tablicę rejestracyjną i pół Gdańska objeździłem zanim ją znalazłem

Pomyliłem pedał sprzęgła z hamulcem.

Wszystko już znalazłem jutro rozbiorę.
Re: [B2.2]Błędy diagnostyczne P...

Napisane:
24 sty 2011 16:46:08
przez Radzio
Dalej walczę z tematem. Na pedale hamulca jest włącznik z 4 przewodami na jednym jest +12V. Sam włącznik jest sprawny. Mierząc miernikiem zwiera/rozwiera obwody. Wiązka kabli od niego idzie dalej i łączy się z główną znikając pod deską,nie mogę zlokalizować przekaźnika opisanego jako 5 (w/g instrukcji Maciara)Wdzięczny byłbym za schemat el.chociaż tej części instalacji. Moim zdaniem trochę przekombinowali z konstrukcją załączania świateł stopu.